TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#27394  av Christian

Tydelig det, lykke til da :)
Prioritering ja, slipper det jeg, siden alt jeg tjener allerede går rett i bilen :wink:

#27408  av MR2turbo

Skal vi prøve å holde oss til tema i dette topicet ? :wink: (behøver ikke svar nei ;) )

#27453  av NISMO

Jeg heter Kim Søndergaard er 22år og bor på vaksdal utenfor bergen.
Går for tiden på skole (yrkessjåfør :oops: ) og har elektrikerfagbrev :roll:

Kjører en Nissan 200sx S14A 97 mod med litt småsnacks attått :)
Det ser ut til at jeg kanskje må gi slipp på dama (les bilen), da jeg forhåpentligvis skal begynne å kjøre bilcross. Men da SKAL jeg ha en 200sx S13... Klarer ikke gi helt slipp på disse :twisted:
Vedlegg
341983_4_full.jpg
341983_4_full.jpg (52.58 kiB) Vist 2772 ganger
1.jpg
1.jpg (38.32 kiB) Vist 2772 ganger

#27480  av sindrejl

hehe ja 200sx er nydelige biler :)

#27549  av VeilSide

Jeg heter Johnny Auestad og er vel han som prøver å prakke på dere masse resirkulert plast sånn i ny og ne ;) (Eneste grunnen til at jeg er her?)

Er en 82-mod (samme som bilen min faktisk .. som ikke er Toyota :? ) og jobber til daglig som sliter på ett sementstøperi sånn 70 sekunders kjøring fra her som jeg bor ;)

Har også deltidsjobb på Sandnes Kino. Primært for å se gratis film og titte litt på folka som går på kino :oops:

Men har tenkt å prøve å kunne holde på med plasten min på fulltid etterhvert.

Men bare slik at det var sagt (igjen) Dette er gull sider, forum og folk som er her. Knall plass ;)

#27712  av Zorin

Audun Olsen 1981 mod.

Kristiansand
Jobber til daglig som Byggmester bob og trives godt med det

Hadde tidligere en opel kadett gsi 89 mod som jeg resteurerte helt fra "bunnen av" men solgte den i våres da jeg fikk tilbud om 90`celica gti til en billig penge. Kan ikke si jeg angrer selv om det må litt mekking til...men er jo bare gøy det. Mye av fritiden tilbringer jeg på verkstedet til min Far men blir det for mye får jeg nå høre det av dama :wink:

#28013  av Kaz

Hey !

Kasper Skeldahl her - model 1978 - viking ;-)

Jeg er formand for Toyota Club Denmark.

Jeg ejer en Toyota Celica GT FOUR Facelift, version 1996. Har hentet den i Italien. Dejlig bil!!

Jeg underviser i IT på alle niveauer!

Jeg kender Markus :-) flink gut!

Hav det godt!
Vedlegg
I like beers :-)
I like beers :-)
beerme.jpg (19.51 kiB) Vist 2682 ganger

#28018  av cameleon

Hei Kaz :) Velkommen til oss! Håper du får en fin jul der nede i Danmark også! Lekker bil btw :wink:

#28068  av Erlend

ST205! ooooh! Nice going, Kaz :D

#28087  av Kaz

Tak for det :-)

Jeg håber at kunne finde nogen dele til min GT FOUR herinde - den skal i hvert fald tunes lidt. Det er et godt forum i bruger, det er ganske nemt :-)

=)

#30651  av Remi

Jævla bra guta :P Hete Remi e Fra Tromsø e vell så og si 19 temmelig snart, jobbe som elektriker lærling, oss et frima som heter installatøren as ;P litt reklame da :P Kjører en Toyota Carina2 Xli 16v ikke at det e noe og skryte av men skal kjøpe ny bil nu.. blir temmelig sikkert en celica carlos sainz eller.no så e det bil tur sørover til sommern :twisted:

#30709  av sindrejl

kanskje jeg skal kline på bilde av meg da :)
Vedlegg
IMG_1745.jpg
IMG_1745.jpg (39.02 kiB) Vist 2537 ganger

#30942  av saus

Hei! Er ofte sein med å post svar, og dette er nok enda ett eksempel.

Navn: Glenn Olsen
Alder: 25, 31.12.78
Fødested: Harstad
Jobb: IT-Konsulent ved HÃ¥logaland IKT Senter
Bil: Toyota MR2 Mk3 2002 modell (my babYY!!!)

#30952  av memo

har jeg svart på denne før? orka ikke lete gjennom alle sidene :P

Navn: Martin Scherer
Yrke: IKT Lærling, ferdig(?) i slutten av april
Alder: 20 (29 Nov.)
Hobbyer: web-design, gitar, fotografi, osv osv.
Bil: Toyota Celica 2.0 GTi 1990mod.

Annen info:
Elsker Lene Marlin på heltid, og musikken hennes med.
Drifter og vedlikeholder http://www.lene-marlin.no som er et h*lvetes slit..

høhø 8)
Bilde

Ellers er jeg musikkfrelst generelt, og hører på alt fra trance til death-metal..ser det positive i det meste..
Har en kjempegjeng med kompiser som jeg er sammens med ofte, og finner på mye faenskap med.. (noe mange her vet allerede)..
Er en såkalt "alternativ" kjører, og elsker fart og spenning :twisted:

Bilder av meg og dama mi:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

i kjent positur:
Bilde

#30957  av cameleon

Det bildet som er tatt ovenifra og ned minnet meg om reklame for tv serien Sopranos :D Nydelig bil du har btw, og fete felger!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23