TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner denne lexusen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#273799  av Amund

Med mange km på ræva, og automat, er det anna å forvente? :roll:
Ser lav ut, men ingenting nevnt om senkesett. Kappa fjærer?
 #273801  av GhostRider88

Larsen skrev:Jakter som sagt på ny bil og kom over denne. Litt bekymringsfult er at prisen ligger et lite stykke under de andre.
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11866068
hmm, ja skjønner at du er litt skeptisk til den lave prisen, når de andre lexusene ligger et stykke over.

Nå kjenner ikke jeg til denne bilen, men det står jo at det er litt småskader i lakken, og kanskje det er årsaken til den lave prisen... Syns egentlig ikke at det er en god grunn for den lave prisen om ikke lakkskadene er større enn f.eks steinsprut, og rust burde det jo ikke være på en såpass ny bil..

Den har jo også en meget høy km i forhold til årmodellen, og det tyder på mye (hard?) bruk.

ville ha hatt skjekket opp eieren og serviser osv for å få litt bakgrunnsstoff og en liten pekepinn på om denne bilen kan ha blitt kjørt hardt og behandlet bra/dårlig.

Fin bil da 8)

#273803  av csstian

Sønnen til en som jobber her oppe tror jeg har kjøpt den bilen.

#273814  av Larsen

csstian skrev:Sønnen til en som jobber her oppe tror jeg har kjøpt den bilen.
SÃ¥ annonsen er ikke oppdatert?

#273815  av csstian

Ska ikke si det helt sikkert.Så det beste er nok å ringe å høre.

#274009  av rx300

Km stand var noe av det høyeste jeg har sett på IS til nå, det er jo en del skraper f.eks. støtfangere , panser og hjulbue bak, og bagasjelokk?, Den har "gamle" typen CD-skifter så den er sikkert gåen, førersetet er slitt i bakkant (det stoffet liker ikke dongeribukser :P) så prisen er helt sikkert relativt riktig. Tipper han har fått innbyttetilbud på 90-100.000 og prøver å få noen flere kroner kjapt før ny bil.

Men det er sikkert mye bil for pengene da, selv om litt kosmetikk og slitedeler må påregnes :)

#274010  av Larsen

Har sett på bme e46 320 og passat v6 og begge ligger i prisklassen jeg ser på så får nok litt mer bil for pengene der. Lexus er kule biler, men får vente til jeg er ferdig med studietiden. Hvis noen har noen forslag til bil så mottas de med takk!

#274114  av inzane2012

kan jo og tenkes at det er en arbeidsbil da, og at han har kjørt den ganske mye i sammenheng med jobb, da ruller det jo temmelig fort inn mange km på kort tid...

#274115  av Geir

Pass på at ikke heftelsene følger bilen dersom du vurderer å kjøpe. De ligger en del tusen over prisen han ønsker, ser jeg.

#274116  av csstian

Det beløpet som står på brønesund e det som lånet opprinnelig va.Så det er ikke sikkert det er så mye igjen

#274118  av Geir

csstian skrev:Det beløpet som står på brønesund e det som lånet opprinnelig va.Så det er ikke sikkert det er så mye igjen
Godt poeng.