TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny banerekord pÃ¥ Nürburgring Nordsløyfen satt av bimmer...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #272293  av Nico_18

det har mye med sjåføren bak rattet og gjøre å folkz..

#272454  av cameleon

Det der forteller bare at ingen av dere har kjørt biler som lamborghini, ferrari etc :wink:
jeg har både kjørt ferrari og lamborghini, og det å sammenligne de superbilene der med blodtrimma biler uansett merke er blir bare dumt i mine øyne. vi snakker om folk som har mange herrens års utdannelse innenfor forskning når det kommer til bilbygging. så trust me, det å kjøre en lamborghini diablo, gallardo samt ferrari 360 modena, er en opplevelse LANGT over en blodtrimma mr2, supra, volvo, bmw eller hva det nå enn måtte være som hadde blitt produsert hjemme i garasjen til ola dunk :wink:
og om du kjører lamborhini fort og kræsjer i første fjellvegg, så kræsjer du i første fjellvegg uansett bil ved samme hastighet. diablo er strengt tatt mye enklere å kjøre framfor mange av de blodtrimma gatebilene som er rundt om kring :wink:

bildene ble tatt i 2000 med gode gamle kodak :P
SÃ¥ kvaliteten suger. Onkel og meg samt en grei fotograf i Kansas City, KS
Diablo SV og 512 TR
Vedlegg
fer_jun2000.JPG
fer_jun2000.JPG (22.08 kiB) Vist 376 ganger
lam_jun2000.JPG
lam_jun2000.JPG (34.25 kiB) Vist 376 ganger

#272489  av Th4 Ghost

Nope, helt ærlig har jeg ikke engang sett en lamborghini. Men det er generelt kjent at om du tar en hyperbil (ferrari er superbil btw, ikke hyperbil) og drar den til grensa, så vil du får problemer :P mulig de er lettkjørte ellers.

Men ellers så er jeg helt enig med deg. Håper bare jeg har like mye flaks engang og får prøvd noe sånt
Sist redigert av Th4 Ghost den 01 des 2007 02:16, redigert 1 gang totalt.

#273098  av Lørnings

Jeg vil bare nevne at understellet har like mye, om ikke mer å si, enn motoren, selv om den utvilsomt går sinnsykt bra, så er den jo satt opp for banebruk. Alu foringer rund baut gjør jo også at det er ikke mye som gir seg i den bilen der :wink:

#274099  av jumbo

cameleon skrev:Det der forteller bare at ingen av dere har kjørt biler som lamborghini, ferrari etc :wink:
Litt forutinntatt å tro at eneste mulighet for at noen kan være uenig med deg er manglende grunnlag :wink:

Har prøvd en 355 selv (dog ikke det verste grisinga lol - holdt på å pisse på meg), og poenget er at selv om disse bilene er helt vanvittige, er jeg egentlig ikke så forbanna imponert - rett og slett fordi det skulle bare pokkern ta meg mangle om ikke disse bilene er fantastiske, ressursene som ligger bak utviklingen av disse modellene tatt i betraktning.

At gatebiler kommer i nærheten av "superbiler" er i det hele tatt langt mer imponerende etter MIN mening - selv om vi skal være skjønt enige om at det er to helt forskjellige opplevelser.