TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#273889  av Marcus

hehe :P

Utrolig pen Celica, men lurer på om den er like fin når man ser den 'live' ?
Har sett en bil med matt svart lakk, og den var ikke akkurat som på det bildet der.. Fullt mulig det var utrolig dårlig lakkjobb.

#273892  av KeNsA

STILLE I FJØSET!! Hehehe!! No skal det drekkast!! Skååål folkens!! :D Ha en fin lørdagskveill!! 8)

#274245  av celicat23

Jøssenavn!? NRK2 sender HELE top gear for en gangs skyld. Ikke en standard 30min redigert dritt-utgave som vanlig, men HELE programmet :shock: Første gangen noen sinne at nrk imponerer meg.

#274441  av celicat23

Drev og leita etter noe musikk fra top gear, og til min forbauselse så kunne sangen lastes ned gratis fra plateselskapet :shock: Nice det.

http://www.everrecords.com/cortneytidwe ... llions.mp3

Top gear spilte kun fra 02:00 og utover i sangen, så var vel ikke helt sånn jeg hadde venta meg at låta skulle være men... Pyttsann. Gratis!

#274678  av Stiansen

Yeeeeeeey :D
Vedlegg
13122007916.jpg
13122007916.jpg (272.48 kiB) Vist 869 ganger

#274680  av Larsen

Gjetter på at det ikke var bowling du vant i...

#274681  av KeNsA

Stiansen skrev:Yeeeeeeey :D
Nei se han da! :wink: Fornøyd sjø! :lol:

#274717  av Stiansen

Larsen skrev:Gjetter på at det ikke var bowling du vant i...
Hehe, var nok gokart ja :P

#274722  av Marcus

Er det flere fra forumet på bildet eller? :P

#274753  av Stiansen

Marcus skrev:Er det flere fra forumet på bildet eller? :P
Nei, bare meg :wink: Noen klassekamerater :wink:

#274761  av Marcus

Er du fra Trondheim by eller? Du ser nesten ut som du er i nærheten av min alder, men kjenner deg ikke igjen..
Er 22, bodd på Lade.

#274775  av Stiansen

Marcus skrev:Er du fra Trondheim by eller? Du ser nesten ut som du er i nærheten av min alder, men kjenner deg ikke igjen..
Er 22, bodd på Lade.
Ja, er fra Trondheim ja :wink: Ser jeg så gammel ut da? :P Hehe, er 17 jeg :wink:

#274802  av Marcus

Kanskje ikke så rart jeg ikke kjenner deg igjen da nei.. Litt vanskelig å se skjeggvekst, eller noe annet, på ett gult mobilbilde da :lol:

#274805  av oleb

celicat23 skrev:Niiice. Fredag, endelig! Sove litt, så noen timer på jobb for og teste kjedsomhetens grenser igjen, og så er det HEEEEEEEELG!!!!
Lørdag blir det en liten tur til schweden for og fylle på med litt redbull og andre nødvendigheter.

Litt random thing: feteste celica t23 jeg har sett:

Bilde

Matt svart eier!!!
Og DA var det bestemt at 200'n blir lakket matt svart! :D :shock:

#274810  av Stiansen

Marcus skrev:Kanskje ikke så rart jeg ikke kjenner deg igjen da nei.. Litt vanskelig å se skjeggvekst, eller noe annet, på ett gult mobilbilde da :lol:
Hehe, japp :D
  • 1
  • 346
  • 347
  • 348
  • 349
  • 350
  • 1175