Morten skrev:det er 43 mm big end på rådene mine. dimensjonerer for mye mere en effekten jeg skal ta ut. vet toyota motorene (supra) har ekstremt kraftige råder. men etanol gjør også sitt med at jeg trenger kraftigere råder.steffen karlstad skrev:...siden wiseco sine stempler har orginal comp og rådene altid er svakeste punkt.Foeler ikke helt dette stemmer med den gjennomsnittlige toyota motor, da de ofte har overaskende sterke raader. Skal ikke si sikkert paa tidlig 4age (40mm/18mm versjonen), men seine versjonen er blitt brukt paa over 500hk i flere bygg med org raadene (er i utlandet naa, saa unskyld rar staving). Ellers lykke til med et morsomt og spennende prosjekt med stort potensial.
bruker også arp bolter på veivbukkene, rådebukker og toppen. så dette skal holde..
-mr2 mk1 1985mod.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.