TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av Tonny B's MR2

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #274726  av predator

Som dere sikkert husker, byttet jeg nettopp bort min Mr2 87 mod i en nyere Mr2 91 mod.Ga selvfølgelig ett mellomlegg imellom, men pytt pytt. :)
Dette er en bil jeg må si meg strålende fornøyd med. :D

Som sagt, så er det en 91 mod GTI, som er senket 40mm, momo ratt og pedalsett. Åpent luftfilter, og tror det er Borbet c, men er ikke helt sikker.
Skal skifte ut felgene til sommer lell, da jeg ikke synes de passer til bilen.
Andre ting jeg skal få gjort før sommeren inntreffer, er skifte baklykter og den platen mellom lyktene.
Senere har jeg meget lyst til og skifte til 3-sgte og tuv godkjente coilovers, men det får bli når pengboken har fått lagt litt på seg. :lol:
Her er iallefall noen bildet av gliset mitt :twisted:
Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av predator den 16 des 2007 19:13, redigert 2 ganger totalt.

#274727  av predator

litt flere :D
Bilde
Bilde
Bilde

#274730  av predator

Enda flere...
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#274731  av predator

Kan noen som har peil hjelpe meg og forminske bilde nr2 i denne tråden, slik at jeg kan bruke det som avatarbilde? På tide meg en liten oppdatering på den fronten også :D
På forhånd 1000 takk :D

#274735  av Mr2 Mk2

....
Vedlegg
121.jpg
121.jpg (2.52 kiB) Vist 5148 ganger

#274737  av predator

Mr2 Mk2 skrev:....
Takker :)

#274758  av lasse

Så jo pen ut denne, tør jeg foreslå 92+ leppe også?
Det gjør seg.
Nydelig farge, er det originalfargen?

#274766  av predator

lasse skrev:Så jo pen ut denne, tør jeg foreslå 92+ leppe også?
Det gjør seg.
Nydelig farge, er det originalfargen?
Skal sette på frontleppe ja, men er ikke sikker på hvilken enda.
Hvor får man kjøpt 92+ leppa da?
Fargen er blå perlemor metallik. Er ikke orginal, men lakkereren har gjort en meget god jobb her. Er også noe "motiv" lakkering på fjærbeinstag og noe av innteriøret :D

#274963  av predator

Greier ikke og bestmme meg for hvilken frontleppe jeg skal velge.
Det står mellom Greddy sin - 92+ . Noen som vet hvor man får kjøpt 92+ leppen? Synes egentlig Greddy sin frontleppe bygger for masse ut av bilen hvis dere forstår hva jeg mener? :lol: Så har mest trua på den orginale 92+ leppen. Så hadd vært fint hvis noen har funnet en link eller noe annen informasjon hvor jeg kan få tak i den :D

#274964  av Sven

Mener delenr og info ligger på forumet et sted. Gjør et søk :wink:

#274965  av mr2storbrua

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6507 Her finner du delenummer, også er det bare å ringe til din lokale toyota-forhandler å bestille.

Ser at det er mulig å få denne lista ferdig lakkert, dersom du vurderer dette (siden din bil ikke har originalfarge tviler jeg på det) ville jeg sjekket prisforskjell først mellom lakkert og ulakkert. Bestilte lister til min mr2 mellom fanger og forskjerm, lakkert kom de på nesten 1000 kr stk, ulakkert på rett over 200 kr stk.

Uansett, fin bil :)

#274970  av predator

Takker for info :D

Med det samme jeg er igang.Noen som har prøvd dette settet?
Synes og ha lest her inne at man egentlig må modifisere noe
på bakenden når man skifter til nytypen lykter og plate?
Men her står det at det passer rett på?

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7179

#274979  av mr2storbrua

Har satt på rev6-lykter selv, vet ikke hvordan det er med de baklyktene, men går ut ifra at det er samme fester. Da er det ganske enkelt å bytte. Etter det jeg har lest her på forumet må du ha noe som forlenger låsesylinderen til bagasjerommet, slik at nøkkelen rekker inn. På min virka ikke låsesylinderen allikevel, så jeg brydde meg ikke noe med det. Men du trenger nok ikke allverden med mekanikererfaring for å få det til :wink:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7637 Her ser det ut at du må kjøpe helt ny låsesylinder til 94+ mr2, og kode om den, men søk litt på forumet, har lest mer om det en eller annen vei.

#274984  av celicagt4205nord

mr2storbrua skrev:Har satt på rev6-lykter selv, vet ikke hvordan det er med de baklyktene, men går ut ifra at det er samme fester. Da er det ganske enkelt å bytte. Etter det jeg har lest her på forumet må du ha noe som forlenger låsesylinderen til bagasjerommet, slik at nøkkelen rekker inn. På min virka ikke låsesylinderen allikevel, så jeg brydde meg ikke noe med det. Men du trenger nok ikke allverden med mekanikererfaring for å få det til :wink:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7637 Her ser det ut at du må kjøpe helt ny låsesylinder til 94+ mr2, og kode om den, men søk litt på forumet, har lest mer om det en eller annen vei.
synes personlig ikke att rev 6 lyktene passer seg på mr2..det fjerner litt av den fine hekken som bilen har...liker 94 mod+ lyktene..men smaken er som baken,den er delt.. :D

#274987  av predator

Er usikker på hvilke baklykter jeg kommer til og velge, vet bare jeg skal ha nytypen baklykter :D