TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Previa styling

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #273565  av Erik89

Er det noen som vet om et firma som er villig til å importere styling for privat personer?

sett på den ene topicen her med masse previa styling og har veldig lyst å skaffe meg noen av tinga der, men er ikke helt sikker på om jeg bør gjøre dette selv.

Noen som vet noe?

edit:
tenkte på denne topicen:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ght=previa

#273614  av celicat23

http://www.bulletproofautomotive.com/ tar inn alt mulig rart fra japan. Har sjekket med de før, og de kunne skaffe ting som ikke hadde forhandler utenfor japan engang.

Men prisen er også deretter. Og de (når jeg sjekket) brukte KUN fly frakt, så det blir ikke billig.

#273652  av Erik89

blei ringt idag av et firma i norge som importerer styling til mercedes, bmw, audi, osv. mest europeiske merker, men de kunne skaffe meg body kit..

men det blei jo en pris på 20k da :/ så tror jeg skal prøve å se om det blir billigere å bare kjøre ned til tyskland og få det kjøpt og påmontert der nede ^^, skal visst være det

#273855  av lexusmann

20k+ må du nesten regne med, spesielt da det er en nokså stor bil....bør også hellakere etterpå for et skikkelig resultat... :wink:
Kan du spare mye med å reise ned selv?

#274527  av celicat23

Erik89 skrev:skulle visst det sa fattern, han sa ikke no spesefikk pris, men da slipper du toll, frakt osv...så blir en god del billigere
Hvordan slipper du toll og frakt, når stylingen er i japan?

#274685  av Erik89

nei, for å få det til norge må det først innom nederland eller tyskland :/

så istedet for å betale for å frakte det hit også, kjører vi bare ned dit og setter det på ;)

#274700  av celicat23

Når det først er fraktet fra japan->tyskland, så tror jeg ikke det er tyskland->norge som er den store utgiftsposten :wink:

Men du skal da få gjøre som du vil. Vil gjerne se en stylet previa uansett hva du velger av løsning :D

HÃ¥per det er noen planer om senking + felger og. Stylet biler uten felger&senk ser litt trist ut :cry:

#274770  av Erik89

er ikke helt sikkert enda, vurderer å kanskje bare selge den og kjøpe meg en annen bil når, men det blir ikke før ut i sommeren, da evt jeg skulle kjøpt meg kit.