TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carbon hood :-)

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #274686  av galx

Da var det gjort :D .
Bilen er endelig fix og ferdig reparert, mye jobb og venting på deler og spørring og graving her på forumet :arrow: Takk for alle tips :D

- Modd av nye frontlykter
- TTE frontfanger
- Seibon karbonpanser
- Nye støtdempere og underplater i front

Hva syns dere om resultatet ? Tilbakemeldinger mottas med takk :)
Vedlegg
DSC00019.JPG
DSC00019.JPG (229.49 kiB) Vist 1486 ganger
Angry motherfu...
Angry motherfu...
DSC00017.JPG (146.22 kiB) Vist 1488 ganger

#274701  av celicat23

Ser veldig bra ut. Var ekstremt fornøyd med kvaliteten på seibon panseret jeg hadde, og det ser like bra ut dette. Og TTE fangeren kler lexus'en utrolig godt.

#274702  av lexusrider

Nice :):) fått bra til opninger panser/karosseri og :)

#274707  av KeNsA

Tøft!! 8)

#274710  av csstian

SÃ¥ meget bra ut det der :)

#274715  av Neo

sinnsykt rått :D

#274738  av Bolgnes

Hvor bestilte du fra? og hvor lang tid gikk det før du faktisk mottok det?

#274786  av alpinelexus

Var tøft det der :D men etter min smak synes jeg du mangler øyelokk

#274787  av galx

Takker og bukker for mange fine tilbakemeldinger :) :oops:

Bestilte i fra BSbildeler. Med frakt til Bodø kostet det meg nærmere 9k, men har du mulighet til å hente det hos BSbildeler, koster det omtrent 7200,- Det tok ca. 5 uker fra jeg bestilt det før jeg hadde det i hus.

Dersom dem mener at det ikke er samme panser til is200 som på is300, så bare bestill uansett. Akkurat samme panseret. Måtte overbevise dem at det var samme panser selv om leverandøren mente det ikke var det. Det eneste jeg var nødt til å modifisere var låseklaven som står fastmontert på bilen. Måtte flyttes omtrent 1 - 2 cm lengre ned. Litt jobb, men det går greit om man er villig til å borre og kutte litt :)

Nå gjennstår helt diskrè kanalskjørt og underleppe(TTE) til bakfangeren. Tar det til våren..må jo ha litt å gjøre da også.

#274788  av galx

alpinelexus skrev:Var tøft det der :D men etter min smak synes jeg du mangler øyelokk
Tja, smak og behag det der. Etter å ha brukt mye tid på modifisering på frontlyktene ble dem så passe rå at jeg ønsker å vise dem skikkelig frem. Lyktene er jo faktisk ganske stilig/sint uten lyktelister, men muligheten er jo der. Finnes jo i karbon det også :)

#274794  av Amund

Blei meget tøft det der! :twisted:
Liker den uten øyelokk eg, blir fort "uekte" og fælt med øyelokk... :wink:
Kan sjå ut som om at eg må fikse litt på frontlyktene mine også, og få bestilt den TTE fangeren!

#274803  av csstian

Jeg hadde øyelokk på den forige is min.Men i senere tid syns jeg den er finest uten.

#274804  av galx

csstian skrev:Jeg hadde øyelokk på den forige is min.Men i senere tid syns jeg den er finest uten.
Kommer ikke til å montere øyelokk på min, har gjort en "prøve" på det, men fant ut at jeg likte det bedre uten. Lysene har så pass fin skrå bakover, noe lykta mister en del av med lyktelister.

Hva slags kanalskjørt kjører du med ? Syns ikke TTE sitt blir riktig i forhold til minst mulig bøy og tøy av kanter på skjørtet.

#274809  av csstian

galx skrev:
csstian skrev:Jeg hadde øyelokk på den forige is min.Men i senere tid syns jeg den er finest uten.
Kommer ikke til å montere øyelokk på min, har gjort en "prøve" på det, men fant ut at jeg likte det bedre uten. Lysene har så pass fin skrå bakover, noe lykta mister en del av med lyktelister.

Hva slags kanalskjørt kjører du med ? Syns ikke TTE sitt blir riktig i forhold til minst mulig bøy og tøy av kanter på skjørtet.
Jeg har tte rundt hele veien.

#274822  av Zepticon

TTE har leppe både forran og bak, og skjørt, og i tillegg en egen frontfanger?
Har du bilder av disse på bilen din? Fint å det det på en "årntli" bil i steden for utstillingsbildene på TTE siden.
EDIT: finenr ikke skjørtene og frontlippa på sidene demmes lenger!?