TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#274814  av tojo

:D Bergens vær(regn) og 6 varmegrader i Nord. lækkert :D

#274818  av Marcus

-7, pisskaldt, men sol sol sol sol sol sol og sol. Kan ikke huske sist gang det regnet/snødde.. merkelig :roll:

#274820  av Larsen

Marcus skrev:-7, pisskaldt, men sol sol sol sol sol sol og sol. Kan ikke huske sist gang det regnet/snødde.. merkelig :roll:
-4 her, men det er kaldt for å være grimstad. Er heldigvis sol da, men det har sikkert en sammenheng med temperaturen...

#274827  av Lørnings

Heeey, nisseluer på smiley'ene :D :D :D

#274832  av celicat23

Mandag er en mye bedre dag på jobb når du leverer oppsigelsen :D Min julegave til meg selv.

#274865  av castman

celicat23 skrev:Mandag er en mye bedre dag på jobb når du leverer oppsigelsen :D Min julegave til meg selv.
Håper du har ny jobb på lur til nyåret :wink:

#274878  av celicat23

castman skrev:
celicat23 skrev:Mandag er en mye bedre dag på jobb når du leverer oppsigelsen :D Min julegave til meg selv.
Nix. Har 3mnd oppsigelse, så er ledig fra april. Men tror jeg tar fri da frem til september/oktober og bare koser meg hele sommeren med hobbyer o.l :D Går med *MYE* penger på det, men...FYYY så godt!!!!

#274891  av Larsen

celicat23 skrev:
castman skrev:
Nix. Har 3mnd oppsigelse, så er ledig fra april. Men tror jeg tar fri da frem til september/oktober og bare koser meg hele sommeren med hobbyer o.l :D Går med *MYE* penger på det, men...FYYY så godt!!!!
Syns du bytter jobb hele tiden jeg...

#274897  av Hyperion

Marcus skrev:-7, pisskaldt, men sol sol sol sol sol sol og sol. Kan ikke huske sist gang det regnet/snødde.. merkelig :roll:
-14 her i dag igjen! Har holdt seg stabilt mellom -12 og -17 her hele uka! Jeg kjører Hilux til den store gullmedaljen, men kan ikke se noe lokalt resultat av "global" oppvarming! 8)

#274900  av celicat23

Larsen skrev:Syns du bytter jobb hele tiden jeg...
Første jobben min hadde jeg i 5år, forrige jobben hadde jeg i 7år og denne har jeg hatt siden mars. Så "bytte jobb hele tiden" er nok og ta i litt vel mye :lol:

#274939  av tojo

En gang kommunearbeider alltid kommunearbeider mener nå jeg hihi(jobbet der i 14år nå :D )

+6 grader og opphold her idag :D

#274951  av lexusmann

celicat23 skrev:
castman skrev:
Hva tenker du på å gjøre nå da??

#274956  av celicat23

lexusmann skrev:Hva tenker du på å gjøre nå da??
Blir og titte litt løst etter jobber fremover. Dukker det opp noe veldig intressangt (bil-relatert jobb) så søker jeg. Hvis ikke gir jeg ganske F og gjør som jeg skrev: tar fri fra april til rundt om kring september og bare koser meg med hobby'er og nyter sommeren&livet :D

#274990  av celicat23

Sema 2007: hva f**n tenkte toyota på?

• 1
  • 347
  • 348
  • 349
  • 350
  • 351
  • 1175