TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Celica turbo i Bodø

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #15405  av Tommy

Sto parkert på en shell på hunstad (for de som er lokalkjent) suddenly kom det en celica og parkerte nesten ved siden av meg, og ut kom det tre karer,de tittet litt bort på bilen min, så jeg tenkte jeg måtte komme meg inn på forumet å finne ut om det var noen holdt til her... vel vel.. vio får se..

#15411  av CelicaTurbo

Tror ikke det er noen andre fra Bodø her enn deg dessverre, må verve da vet du :)

#15413  av Tommy

jah, det ser ut for det!men det går jo faktisk et par mr2èr her a, pluss noen celicaer..så kanskje jeg ska være litt mere aktiv fremover...:) :lol:

#15414  av CelicaTurbo

akkurat :)

:-)

#154877  av arctic_celi

Har en sort celica... men ingen turbo (dessuten så er jo dette en stund siden da.. ;-))

#154888  av tojo

CelicaTurbo skrev:Tror ikke det er noen andre fra Bodø her enn deg dessverre, må verve da vet du :)
ST205RR (Celica GT4),tomye (MR2 mkI),Snåsen (Celica 2,0GT),Blixern(MR2 mkII),Gøran(Celica) og Master(MR2 mkII) er vel fra Bodø :wink:
Har sikkert glemt noen.

#154913  av Daniel_hoy

tojo skrev:
CelicaTurbo skrev:Tror ikke det er noen andre fra Bodø her enn deg dessverre, må verve da vet du :)
ST205RR (Celica GT4),tomye (MR2 mkI),Snåsen (Celica 2,0GT),Blixern(MR2 mkII),Gøran(Celica) og Master(MR2 mkII) er vel fra Bodø :wink:
Har sikkert glemt noen.

Var sikkert ikke så mange fra Bodø i 2003. :D GAMMEL post dette her.. :lol:

#154915  av tojo

:oops: oops var litt snar å svare her :D har hørt noen si "det er viktig å lese det med små skrift" haha :lol: (er kansje noe i det :? )
 #154918  av arctic_celi

Det er vel min feil at jeg driver å drar opp slike gamle gamle tråder ;-) Men prøver bare å finne ut mer om de som bor i Bodø :-)

#154935  av ST205RR

jeg har bodd i bodø hele tia, hvilken celica var det du så ?

#155044  av gorgo

...By the way, så har Snåsen solgt Celicaen sin, og er nå i ferd med å kjøpe min Carina E stv, gr familjeforøkelse... :D

#274366  av ThorT18

Bor like utenfor, og er ofte i Bodø. Har en Grønn Celica GTi ;)

#275266  av milcom

Jeg har/hadde en supra, samme med bjørnalf;) begge i byen:P

#275343  av jij1984

MÃ¥ vel ut og lufte gliset idag...

Spørs om det blir så mange turer med den bilen...