TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#275448  av castman

milcom skrev:spiser bare av det overnevnte!:P Er ute på nordsjøen å jobber=/
ja det er jo noen som må gjøre det også :wink: lykke til da :wink:

#275461  av milcom

sant nokk;) kommer da i det minste hjem til nyttår:D

#275462  av milcom

sant nokk;) kommer da i det minste hjem til nyttår:D

#275563  av bose

God kveld godt folk! :)
nå har jeg omsider finni tilbake til ts-ogn igjen :)

skjedd no spennendes siden sist? :lol:

#275564  av bose

castman skrev:
milcom skrev:spiser bare av det overnevnte!:P Er ute på nordsjøen å jobber=/
ja det er jo noen som må gjøre det også :wink: lykke til da :wink:
blir penger av sånt ;) Stå på!

#275613  av Marcus

Da har jeg akkurat vært i garasjen å startet sommerbilen.

Startet med en eneste gang. Hørtes jævlig deilig ut. Betongen er like grå under motoren som den alltid har vært, og bilen har like mye olje nå som da jeg kjøpte den.

NÅ gleder jeg meg til våren! 8)

God jul godtfolk!

#275617  av ina

skål!

#275762  av Neemi

Marcus skrev:Da har jeg akkurat vært i garasjen å startet sommerbilen.

Startet med en eneste gang. Hørtes jævlig deilig ut. Betongen er like grå under motoren som den alltid har vært, og bilen har like mye olje nå som da jeg kjøpte den.

NÅ gleder jeg meg til våren! 8)

God jul godtfolk!
Det gjorde jeg her om dagen og og jeg deler den gode følelsen med deg :)

#275846  av lexusmann

Så du har få sving på gliset, neemi?Kjempebra!! :D

#275883  av bose

Ta det rolig folkens!
Etter et år med 100% stilling + vikarstilling + selvsendig næringsdrivende , så sier kroppen sitt :shock:

#275930  av celicat23

bose skrev:Ta det rolig folkens!
Etter et år med 100% stilling + vikarstilling + selvsendig næringsdrivende , så sier kroppen sitt :shock:
Etter ett år med en jobb jeg ikke liker (som jeg nå har sagt opp) så tror jeg at jeg tar meg rundt 6 månder ferie. Kvalifiserer som "ta det rolig" det eller? :D

Har 3 mnd oppsigelse, men kom på at jeg har jo jobba opp 5 uker ferie også. Må jo ta de før jeg slutter :lol: Skal bli digg og slutte der. Og som en liten bonus: da slipper jeg og hilse på ex'en hver dag. Jeg MÅÅÅ lære meg og holde meg unna hønene jeg jobber med :oops:

#275934  av bose

wee... Kanonstart på det nye året med migrene! :?

#275935  av k_one

celicat23 skrev: Og som en liten bonus: da slipper jeg og hilse på ex'en hver dag. Jeg MÅÅÅ lære meg og holde meg unna hønene jeg jobber med :oops:
haha...den er lei...det der blir litt som når man har vært på fylla og man med overivrige tømmermenn lover seg selv: "Aldri mer!" også bærer det utpå igjen neste helg...
Kanskje ikke like rask syklus med damer på jobben, men prinsippet er så og si det samme...hehe
Spesielt julebordsesongen er kjent for å skape et og annet pinlig øyeblikk på starten av det nye året :P

#275936  av k_one

For øvrig, i og med at vi IKKE har orddeling i det norske språket; burde ikke da topic'en forandres til "NORGESREKORD i posting" og ikke "NORGES REKORD i posting" ? Bare en liten tanke ;)

#275938  av celicat23

k_one skrev:For øvrig, i og med at vi IKKE har orddeling i det norske språket; burde ikke da topic'en forandres til "NORGESREKORD i posting" og ikke "NORGES REKORD i posting" ? Bare en liten tanke ;)
Er det noe som heter TOPIC i det norske språket? :D Gøy og pirke da hehe
  • 1
  • 349
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 1175