TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal ha ny mobil! K850i??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #275492  av Stiansen

Skal kjøpe meg ny mobil.. Og helst bruke minst mulig penger på best mulig mobil :P

Har funnet Sony Ericsson K850i til en grei penge, og det er en telefon jeg har lyst på.. Meeen, leste litt feedback på den på amobil.no, og der står det mye negativt.. Mange har foreslått W910i også, men vet ikke helt..

Noen som har noe å si her? :P

Gjerne kom med forslag, egne erfaringer osv.. Har veldig lyst på K850i :wink:

#275498  av milcom

selv så liker jeg ikke sony erikson! spessielt di nye, for knappene er små og harde, helt talentløst:P Men den siste så jo go ut:)

#275505  av Andy_Celica

Jeg har hatt k850i siden den kom ut, har aldrig hatt problemer med den, tlf er fin men syntes de kunne spart seg for det touch systemet, anbefaller den fremfor w910.

w910 er en grei tlf men alt for dårlig kamera.

#275507  av kenobi_

Jeg har k850i, er godt fornøyd med den. :D

#275508  av Marcus

Fikk k850i den dagen importøren fikk den inn, og er veldig fornøyd så langt. Utrolig bra bilder!

Eneste jeg har opplevd negativt er at jeg har fått bugen der du får feilmelding når du skal lese/skrive meldinger. Og at du må resette hele telefonen for å fikse problemet. Det har kanskje skjedd tre ganger siden jeg fikk den for noen måneder siden. Uansett går det rykter om en ganske stor oppdatering over nyttår som skal fikse de meste av problemer, så jeg tror det ordner seg :wink: Har hatt SE de siste 5-6 åra og alltid vært fornøyd!

Thouchsystemet er forresten utrolig bra spør du meg.. :wink:

#275513  av Stiansen

Dette høres bra ut ja :) Blir nok en k850i da gitt, ble bare litt skeptisk når jeg leste på amobil :wink:

#275525  av Marcus

Må huske på at det er de som er misfornøyd som skriver i de trådene, så det ser litt verre ut enn det er. Men det er mange som har fått telefoner med feil på ja, litt mer enn vanlig ser det ut til.. Som sagt er jeg fornøyd selv med den lille bugen, men det er jo sånne ting som går seg til når det er bare programvaren på telefonen som er feil i akkurat det..

#275529  av Teamany

Stiansen;
Hør på en ekte brann-fans;) hehe...
Kjøpt deg en K850i,eg har bytta ut Nokia`en med SE og
ja.. det funka veldig bra!
Har hatt Nokia siden første gang eg fikk ta i en telefon, men
K850i`en er faktisk en utrulig bra telefon. Hyppsam :lol:

#275536  av Marcus

Også har de lagt til muligheten for at man kan bruke kamera i flightmode.. det var hvertfall ikke mulig på min gamle k750i.

Skittent vindu, men det funka jo: :lol:
Vedlegg
DSC00789.JPG
DSC00789.JPG (233.91 kiB) Vist 208 ganger

#275548  av Stiansen

Nei, blir k850i på meg da ja :wink: Lyst på den med grønt, men det finner jeg ikke så da får det bli blå :)

Drit at abonnementet mitt går ut 16. Januar da.. Så enten må jeg betale oppsigelsesgebyr på 300,- eller vente til da.. Men er så gira nååå :D

#275640  av Stiansen

Da er den bestilt, med Tele2 Champion :)

#275641  av Marcus

Håper du blir fornøyd :)

...også håper vi det blir masse prosjekt-/bilbilder fremover ;)

#275645  av Stiansen

Marcus skrev:Håper du blir fornøyd :)

...også håper vi det blir masse prosjekt-/bilbilder fremover ;)
Det blir det nok skal du se, blir nok med Eos`en det da :) Men kjekt med bra kamera på telefonen :wink:

#275649  av Marcus

Heh :P