TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sotfilm

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #275242  av Nico_18

hei, skal nå legge sotfilm rundt om bilen, men hvordan er det å legge sotfilm på den "spaca" bakruta på mk2? er det noen lett måte og demontere den ruta på? eller går det fint uten demontering, skal sende bilen hos en som er god, men kjekt å vite:)

#275255  av funkyfung

det går bra uten å ta av ruta men er et drittarbeid..var 3 stk når vi skulle legge på min :D

#275277  av Master

Det går fint, kjekt å være 2 :) filmen må varmes til...

.. og den trengs ikke tas ut

#275279  av Nico_18

hehe, skjønner ;) får en bra pris på 1000 med film, "bekjentpris" for alle rutene, sotes 4% bak og de små bakrutene(veldig sota) og 25% siden og forran, helt klart innenfra, men helt svart om kvelden utenfra og litt sota om dagen;)

#275292  av toyota_mr2

jeg har sota alle vinduene mine å bakruta bruker du 2 mann tar ut stolene og av med take så fester du de på så bjyner du å stryker ut fra mitten mot siderutene så går det bra for det er den eneste veien ruta buer

#275300  av Mr2Even

Jeg hadde også sotet rundt om, men ved eu-kontrollen måtte jeg ta det av igjen på sidene og frontruta(der jeg bare hadde stripe øverst) for å få den godkjent.

#275365  av toyota_mr2

det var ikke noe problem med min på eukontrol

#275386  av Espenh88

Vi var 2 stk. når vi la film på min. og det var ingen problem.
tok bare setene helt fram, så gikk det greit. :wink:
Så det er bare tull å ta ut ruta, vist du kan legge film vertfall :wink:

#275402  av Nico_18

å eukontrolere min er ikke no problem, tar det der jeg jobba før eller der jeg jobber nå, så er ikke det no problem:)

#275464  av Mr2Even

Nico_18 skrev:å eukontrolere min er ikke no problem, tar det der jeg jobba før eller der jeg jobber nå, så er ikke det no problem:)
Spørs hva onkel politi vil si da..

#275731  av Nico_18

no problemo ;)