TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Supra MK3 !!! 1UZFE Turbo

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#270124  av StianMK3

I dag skulle bla 2 nye Walbro's på plass i tanken.Men den gang
ei... Viste seg tanken min var full av rust.MÃ¥ skaffe meg en ny
Bilde

Motorrom mer eller mindre rippa.Blir sliping og grunning i løpet av en dag og 2
Bilde

Tripple pillar pod
Bilde

For salg
Bilde

Ellers venter vi på Crower kammene så EBB kan begynne på topp etc.
Skal være på hylla tidlig neste uke

#273839  av kong karl

Noen oppdateringer???
det skjer ikke mye her for tiden :wink:
Hvordan går det med motoren etter at den var kommet i hus fra EBB???
Regner med at du trenger flere deler fra meg snart :lol: :lol:
Stå på. dette blir morro :D

#273852  av StianMK3

Mye har skjedd siden sist.Mista det nye kameraet mitt,så har ikke fått tatt noe særlig med bilder.Har fått tak i et nå da,så kommer en update snart

FÃ¥tt igjen blokk,topp osv ferdig porta,borra,planslipt,overhalt og balansert

Denne uken har jeg sveisa en del fester til ic,oljekjøler,braketter til diverse,og grunna hele fronten utv og inv.Skal lakkes i morgen :)

#274050  av StianMK3

Det lånte kameraet funka ikke til å legge inn bilder på pc'n seff,så vi mekka isammen en liten filmsnutt

Test

#274051  av tojo

Blir sykt bra dette :P

#274056  av Andreazz

Dette ser bra ut ja :D Motorrommet bare skriker etter polerte alu deler nå..!

Men den rusta i bensin tanken så jo ikke ut til å være nå gravrust akkurat. Går det ikke å få fjerna det på nå måte? Nå form for blåsing eller kjemikalier..?

#274063  av StianMK3

Kommer seg litt når jeg får inn noe blanke deler ja :)

Bensintanken ja.Det hadde vært jevli greit og fått vekk rusten på en eller annen måte.6 lapper for en ny suger jevli.Jeg har tenkt på å prøve å sandblåse den.vet ikke hvor enkelt d blir og få skylle ut av den etterpå da men

#274069  av Andreazz

StianMK3 skrev:Kommer seg litt når jeg får inn noe blanke deler ja :)

Bensintanken ja.Det hadde vært jevli greit og fått vekk rusten på en eller annen måte.6 lapper for en ny suger jevli.Jeg har tenkt på å prøve å sandblåse den.vet ikke hvor enkelt d blir og få skylle ut av den etterpå da men
Er vell bare å pøse på med steamer det! Hvis ikke så har de jo fine fuel celler på Summit :wink:

#274071  av StianMK3

Fuelcell får jeg nok aldri godkjent i supra'n.Da må du sveise inn vegg og gjøre d tett fra bagasjerom og fram

#275662  av kong karl

He he så meget bra ut dette. 8)

Ser ut til ex-delene mine passer utmerket her :P
St på, kommer om ikke så altfor lenge innom og inspiserer litt.

Godt nyttår :D :D

#275693  av StianMK3

Bare kom og inspiser du,bare du ikke tar med noen fra biltilsynet så :)

har skjedd en del siden sist.Ikke alt som er like positivt da men.....

Monterte bunndel i for i gårs.Siste stempel,siste ring på vei ned i blokka "crack" "knekk" !!..... joda,der knakk den stempel fjøra.Selvfølgelig ingen som hadde på lager,så måtte få inn fra statene.HKS stopperen har komt endelig,men d hjelper jo ikke så mye før fjøra er på plass.

Ellers er forstilling tilbake på plass.Begynt å montere litt deler i motorrom etc.Har også lakkert alt av motordeler.toppdeksler,bunnpanne osv

Det nye kameraet mitt ligger ennå å skjuler seg en plass,så jeg har blitt tvunget til å ta noen med mobilen.Kvaliteten er så som så

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#275722  av tojo

:D Ser meget bra ut dette,ser ut som andreazz og qurtis får konkuranse ang Norges peneste MKIII. :D

#275766  av kong karl

:D :D Fine greier dette.

Men jeg tror F'*^? at jeg må gjøre noe med min og nu. blir jo sugen på å se kor bra alle delene jeg hadde ser ut :lol:
Blir vel nødt til å konkurere om stil å klasse ser eg :lol: :lol:

#275818  av Andreazz

Dette ser bra ut!

#276258  av <Supramannen>

StianMK3 skrev:Da er faktisk Innsuget mitt for salgs.Har bestilt meg et skikkelig et

Bilde
hvor har du kjøpt det innsuget ifra?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17