TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har TTE lepper til Carina E? vil kjøpe? hjelp meg..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #271866  av MercedesMotor

Jeg har lett MASSE rundt på nettet uten å finne en enste en.

Er det noen som har TTE lepper til Toyota Carina E? eller kjenner du noen som kanskje ville ha solgt det? er KJEMPE DESPERAT etter TTE leppene, vær så snill og hjelp meg.

Hvis dere vet om en eller flere link(er) der de selger TTE Lepper til Carina E så ville jeg gjerne ha linken.

Takk på forhånd

Hilsen; DESPERAT TTE LEPPE SØKER :oops:

#271882  av celicat23

Regner med du mener skjørtesettet som en gang solgtes til carina e'n. Det er 752stk før deg som har leita etter akkurat det samme, så tror du kan bli skuffa. Har en kompis som har komplett sett liggende men han skal ha MYE for det hvis han i det hele tatt skal vurdere det.

Tror forresten det var TRD som lagde det en gang i tiden. Bestilte hekk skjørtet til GT utgaven, og da ble det importert fra japan..

Lettere (og billigere) og bare kjøpe noe "vanlig" styling, fra postert eller noen av de andre produsentene. Se http://www.trc-tuning.de

#271927  av MercedesMotor

celicat23 skrev:Regner med du mener skjørtesettet som en gang solgtes til carina e'n. Det er 752stk før deg som har leita etter akkurat det samme, så tror du kan bli skuffa. Har en kompis som har komplett sett liggende men han skal ha MYE for det hvis han i det hele tatt skal vurdere det.

Tror forresten det var TRD som lagde det en gang i tiden. Bestilte hekk skjørtet til GT utgaven, og da ble det importert fra japan..

Lettere (og billigere) og bare kjøpe noe "vanlig" styling, fra postert eller noen av de andre produsentene. Se http://www.trc-tuning.de
Liker orginale fangeren, så vil beholde den på bilen...derfor tenkte jeg på å kjøpe TTE settet isteden.

:( Kan du spørre vennen din om hvor mye han skal ha for hele settet? Har lyst på de hvis de koster under 8.000 kr.

Takk for svar :)

#271940  av celicat23

MercedesMotor skrev::( Kan du spørre vennen din om hvor mye han skal ha for hele settet? Har lyst på de hvis de koster under 8.000 kr
Har spurt han før og under 15.000kr gadd han ikke tenke på engang (han har komplett gt(i) motor til carina e liggende også - så han har litt planer om en gang og bygge om en carina - ergo den høye prisen)

#271961  av MercedesMotor

celicat23 skrev:
MercedesMotor skrev::( Kan du spørre vennen din om hvor mye han skal ha for hele settet? Har lyst på de hvis de koster under 8.000 kr
Har spurt han før og under 15.000kr gadd han ikke tenke på engang (han har komplett gt(i) motor til carina e liggende også - så han har litt planer om en gang og bygge om en carina - ergo den høye prisen)
Han er gal, lurer på hvem som vil kjøpe det for 15.000? Hvis jeg hadde vært rik så hadde jeg vurdert det.

Tar heller en tur ned til Polen til sommeren og styler bilen der. Er glad i den orginale fangeren, men den er så kort :(

EDIT: Takk For Hjelpen og takk for linken :wink:

#271977  av celicat23

MercedesMotor skrev:Han er gal, lurer på hvem som vil kjøpe det for 15.000? Hvis jeg hadde vært rik så hadde jeg vurdert det.
Poenget hans er vel at han skal bruke det selv. Så hvis han skal ødlegge sine egene planer med og selge det, da skal det være verdt det :wink:

Lykke til med styling planene!

#272092  av MercedesMotor

celicat23 skrev:
MercedesMotor skrev:Han er gal, lurer på hvem som vil kjøpe det for 15.000? Hvis jeg hadde vært rik så hadde jeg vurdert det.
Poenget hans er vel at han skal bruke det selv. Så hvis han skal ødlegge sine egene planer med og selge det, da skal det være verdt det :wink:

Lykke til med styling planene!
hehe, lykke til til han da :P

Takk takk, men må tjene penger først :(