Hvis du søker så finner du men kan vel si mine personlige erfaringer og de er ikke så veldig mye å skryte av. Er som resten av firmaene her i Norge. De brukte nesten 1 år på noen filmer og rundt 2 måneder på speil adaptere. Som de handler av realcar.
Jeg handler ikke mere der! Har ennå ikke fått ordnet opp i det.Så var jeg så dom at jeg returnerte den feile dumpen jeg fikk.Å ikke hørt eller sett noe fra dem.Er ikke store pengebeløpet,men er en prinsippsak for min del.
De er dårlige til å ta telefonen. Har vært innom de på skedsmokorset en del ganger og det er ofte det ikke er folk der selv om de liksom skal holde åpent. Men ikke gi deg, de ordner opp til slutt.......
de er en ting som er sikert er at jeg kommer til åg sjele ut han som tar telefonen å di lå¨ver ja 2 uker så har du den for jeg måte ha den før eukontrolen å de sa jeg var betingelsen for å sjøpe men når di faen ikke tar telefonen på 4 uker
ikke mye å skryte av. Bestillte varer der, som de sa at de hadde
på lager, og at de skulle sende de ut sånn at jeg hadde de om senest 2
uker etter at jeg hadde betalt.
fikk varene mine først etter 4 MND!!!!
Toyota corolla E10 96mod. (prosjekt)
toyota celica T16 (prosjekt)
nå har jeg venta på pengene så han sku sette inn på kontoenmen. når jeg endelig fik fat i han så sa han han hade glemt det.
anbefaler folk her ipå forume og ikke bestille noe hos han.
er det andre her som bestilte boost kontroller når han hade tilbud??