TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#268543  av Stiffy

så du å bilen din på Kiwi i Grimstad i dag! Den er enda penere i virkeligheten jo! =D Digger bilen din! ;)

#268544  av Stiffy

dobbelpost... :roll:
Sist redigert av Stiffy den 24 okt 2007 22:32, redigert 1 gang totalt.

#268554  av EXS

javisst ja :) du som kjørte den røde celicaen.... (tøff bil ;) )

hyggelig og treffe folk fra nærmiljøret også på forumet.

var foresten ikke meningen og ta 3 parkeringsplasser (på tvers parkering) , men gjør det p.g.a allergi mot parkeringsbulker... folk i grimstad bryr seg veldi lite om de smeller døra opp i sia på en.

#268792  av Stiffy

hehe tror ikke det var noe veldig stort problem at du sneik deg til di tre plassene da. Jeg hadde god plass jeg så. =) Med den bilen der hadde jeg å vært redd for å få bulker ja. Ser jo hvordan rånerene her i byen er, Volvo, Saab, Ford osv. blir fort litt "gi faen" tendenser av det. Litt mye off topic her nå men. Hvertfall utrolig pen bil du har. Har lagt merke til den før også, er en bil som blir lett lagt merke til.

#268860  av EXS

hehe takk for det...

hyggelig at folk legger merke til alt arbeidet en gjør

har du noen planer for celicaen din da?

#268909  av Stiffy

jaja har alltid litt planer. Snuser litt på TEIN Coilovers + litt nye foringer her og der(over alt igrunn) Fikk Apexi power intake i posten i dag, fikk putta det nedi etter litt tilpassing, så nå blei det litt mer lyd(som om jeg ikke hadde nok fra før) Ellers så har jeg ikke store planer, annet enn litt småting.

#269012  av EXS

hehe.. du kommer nok til og gå på samme smellen som meg, alltid et eller annet prosjekt i horisonten;)

#269017  av Stiffy

hehe skal vel ikke se bort ifra det nei. Hvordan er planene fremover for din bil da? Skal du bruke den i Vinter eller? :?

#269022  av EXS

tja.. fronten skal byttes ut og understellet skal oppgraderes enda mer... (oppd kommer)

ang vinteren så kommer jeg til og bruke bilen minst mulig. men setter på vinterdekk når snøen kommer uansett vist jeg MÅTTE trenge den en dag :roll: er jo en gatebil og bygd til og kunne brukes selv om det ikke er 30+ og sol... :wink: ikke no trailerdronninger her i gården.

#271647  av EXS

har begynt modifiseringa av den nye fronten på alvor nå ... og det viser seg at den stort sett ikke passer i noen bauger eller kanter, er nok større forskjell på pre faceliften en jeg trodde... men målet er det sammen veien er bare litt lengere :)

slenger med et random bilde av bilen min og en fet volvo som står parkert på samme plass som meg på jobb.

edit: jeg har forresten ikke brukt hammeren på bildet til og tilpasse fangeren med :P
Vedlegg
DSC00809.jpg
DSC00809.jpg (58.54 kiB) Vist 1041 ganger
DSC00836.JPG
DSC00836.JPG (34.65 kiB) Vist 1622 ganger

#273931  av Stiffy

trodde jeg var den eneste her som ikke parkerte bilen min om vinteren, men det var før jeg møtte deg;) hehe. Vet ikke om du så meg jeg, sola var så lav, men jeg hilse hvertfall. Hvordan går det med bilen din for tida? Noen planer for vinteren eller? :)

#274968  av EXS

:) .. neidah dette er en gatebil i ordes fulle forstand :wink: og jeg kommer stort sett til og bruke den hele vinteren.. (med unntak av visst det kommer 2 meter snø i år igjen da, da blir den nok parkert til snøen forsvinner) bare passe på og holde bilen ren holde avstand til biler forran og en underspyling i uka da overlever en fint vinteren uten "skader" på bilen. er mange som har det inntrykket at visst bilen går et par vintermnd
så er det bare og hive den etterpå :roll:

ang planer for vinteren så blir det nok og få tak i noen 15" vinterfelger (skrik ut visst noen vet om noen 100*4) og få på 195\50 piggfri gummi, nye stabstag under (TTE) tilpasse fronten og få bilen EU godkjent igjen.

#276175  av EXS

pratet litt med han motorfyren i danmark og det er muuulig at det blir blacktop på meg nærmere våren :)

fant en motor som virket grei og sente en mail på den,
her er svaret jeg fikk .

Hej.
Motor 4age 20v black top 170hk 126000km komplet med ledningsnet og ecu 8500kr + moms.
Regards Egon Buch
Gadbjerg Motorimport

er dette en grei pris?? eller bør jeg gå for et frontcut?

vet ikke om bremsene på en G6 holder mål eller om de også må oppgraderes.

#276176  av Stiffy

Blir isåfall heftig :P Kult at det er folk fra rundt om her som holder på med sånne ting, legger godt merke til denne bilen her nede, spesielt fordi den er så gjennomført som den er. Satser på å hive meg på lasset snart jeg også med litt modifisering, med mindre det blir ny bil da! har plukket meg ut en Mr2 turbo jeg har blitt forelska i! Tok forresten bilde av bilen din borte på Gatebil treffet i Kristiansand, skikkelig tatt deg til rette der med campingstol og gode greier! Jeg blir nok også å se der hvis det blir noe til neste år! Sorry blei litt offtopic her nå, men uansett hold oss oppdatert på hvordan det går med bilen din, absolutt en av de jeg liker best av alle bilene her på forumet! :D Med goood grunn å, den er jo grisefeeeet! :D EDIT: har fundert meg GRØNN PÅ hvor du holder til her nede? Ser deg jo stadig rundt om her! :P

#276190  av EXS

som sakt tidliger så er jeg ikke motstander av OT jeg;)

mr2 turbo ja... da begynner man og prate, bøse biler :D

ang gatebil så her en funnet ut etter x antall treff at campingstoler aldri er en ulempe og ha med seg 8)

ta og send meg en kopi av det bilde du tok på pm visst du fortsatt har det (eller legg det ut i denne tråden) alltid gøy og se bilen sin fra noen andres synspunkt.

btw så bor jeg på fevik og jobber i grimstad .
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 51