TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#276274  av Geir

Nå har jeg vært ute i noen timer og lekt litt, og fy f**n så moro! Følelsen du får når du har ligget bredt sammenhengende gjennom et visst antall svinger er drøøøøyt herlig! :lol:

Men jeg savner våren også. Den stakkars bilen trenger lakkrens og polering nå. Våt og skitten er den. Jeg gleder meg til å gjøre den jobben når første skyfrie dag med 15-20 grader kommer!
Sist redigert av Geir den 04 aug 2008 21:47, redigert 1 gang totalt.

#276294  av ina

Geir skrev: Den stakkars bilen trenger lakkrens og polering nå. Våt og skitten er den. Jeg gleder meg til å gjøre den jobben når første skyfrie dag med 15-20 grader kommer!
tar du min bil også??

#276304  av lexusmann

Den som hadde hatt IS nå... :?

#276310  av peterK

REF. FORUMTRÃ…D; http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0

blalblabla, farligfarlig å skrive ting som ikke har noe med salget å gjøre i tråden osv, her kommer det.
bud på 2100kr er mottatt. Noen som byr høyere? Dette er meget billig for denne gps'en.
da er det meget mulig du blir den nye eieren om budet er riktig

Hva byr du? gjeldene bud er på 2200kr inkl frakt.
bud på 1600kr er mottatt. Selges til høystbudende
Hvor mange "bud" har du egentlig fått? Og hvorfor har du ikke solgt, jeg synes dette begynner å virke dumt, og jeg skal spandere en Finn.no annonse på deg, hvis du har lyst på det. Send meg en pm, så skal jeg betale annonsen din. Mest stressa salgstråden jeg har sett.

Ikke det at det bryr meg nevneverdig, meeeeen jeg synes det virker for dumt å framstille det som det renner inn "bud", men som det aldri blir noe av..... :D

#276319  av Geir

ina skrev:
Geir skrev: Den stakkars bilen trenger lakkrens og polering nå. Våt og skitten er den. Jeg gleder meg til å gjøre den jobben når første skyfrie dag med 15-20 grader kommer!
tar du min bil også??
Alt har sin pris ;)

Jeg er dog bare semi-pro, men send en PM med et hyggelig tilbud. Trenger ikke nødvendigvis å være penger. Kanskje du kan klippe plenen min som betaling? :p
Sist redigert av Geir den 06 jan 2008 16:29, redigert 3 ganger totalt.

#276320  av evneveik

peterK skrev:
Hvor mange "bud" har du egentlig fått? Og hvorfor har du ikke solgt, jeg synes dette begynner å virke dumt, og jeg skal spandere en Finn.no annonse på deg, hvis du har lyst på det. Send meg en pm, så skal jeg betale annonsen din. Mest stressa salgstråden jeg har sett.

Ikke det at det bryr meg nevneverdig, meeeeen jeg synes det virker for dumt å framstille det som det renner inn "bud", men som det aldri blir noe av..... :D
Kan du ikke bare kjøpe den da? Så er vi kvitt den? :)
Når selgeren pruter fra 5k kr til 1k kr kan vi ikke klage, 3mnd til så er det "gis bort"?

#276322  av peterK

evneveik skrev:
peterK skrev:

Kan du ikke bare kjøpe den da? Så er vi kvitt den? :)
Når selgeren pruter fra 5k kr til 1k kr kan vi ikke klage, 3mnd til så er det "gis bort"?
Heheh, foretrekker garmin :roll: Kjøp den selv ^^

#276327  av evneveik

peterK skrev:
Heheh, foretrekker garmin :roll: Kjøp den selv ^^
Og jeg tomtom hehe

#276473  av FireWalk

Noen har "skrevet" på bilen min.. syntes det var litt morsomt.. også hjerte og greier da.. :P
Vedlegg
Rotation of Rotation of 07012008304.jpg
Rotation of Rotation of 07012008304.jpg (183.46 kiB) Vist 542 ganger

#276498  av celicat23

FireWalk skrev:Noen har "skrevet" på bilen min.. syntes det var litt morsomt.. også hjerte og greier da.. :P
Skjærer innerst i sjela når jeg tenker på hvor mye riper i lakken det der har lagd...

#276517  av Marcus

Og så mye støv da! :shock:

#276532  av peterK

FireWalk skrev:Noen har "skrevet" på bilen min.. syntes det var litt morsomt.. også hjerte og greier da.. :P
Det er sikkert veldig morsomt, helt til neste gang du vasker bilen, og ser det samme står innripet i lakken :lol:

#276559  av FireWalk

hehe.. vanligvis er jeg helt paranoid når det gjelder å vaske bilen & holde den ren og pen. Men akkurat nå gir jeg litt faen, derfor den ser ut som den gjør. Den skal nemlig lakkeres om igjen snart. Så det spiller ingen rolle. :) Hadde sikkert ikke syntes det var like festlig om den var nylakkert.. men da hadde jeg aldri tillat den å se så skitten ut heller :) hehe..

#276573  av Marcus

Hvilken farge skal du bytte til?
Vanskelig valg det der, synd alle har rød :roll:

#276592  av lexusmann

Hvis du virkelig skal bytte farge, burde du gå for en mørk blå/lilla farge...
  • 1
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 355
  • 1175