TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 pÃ¥ Nürburgring..!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#257379  av sindrejl

kake skrev:
sindrejl skrev:Hadde 215 foran og 245 bak og det understyrte voldsomt :)
Da var garantert hjulvinklene dine helt på trynet :wink:

Ang. Ringen så hadde det vært artig og delta på ett av kjørekursene de har der nede. Har muligens planer om å delta på et slikt et neste år.
dem var mest sannsynlig det :D

#257678  av Stølen

Ja, foto- og filmforbudet står fortsatt, men det er null kontroll på dette ved banen... Gjelder vel stort sett bare kommersiell bruk.

#266695  av Anders gullstein

Den Omegaen som er på planet der er ikke akkurat noe 2,0 GL. Leste en reportasje om den i EVO og den har vist nok 1005 hk :shock:

#267716  av Stølen

Anders gullstein skrev:Den Omegaen som er på planet der er ikke akkurat noe 2,0 GL. Leste en reportasje om den i EVO og den har vist nok 1005 hk :shock:
Det kan jeg bekrefte ja.... Den gikk noe helt j*vlig..! Men tok den i svingene faktisk :lol:

Og litt utpå ettermiddagen første dagen jeg var der så planta han jo bilen peeent utover rekkverket ved Wehrseifen... Med unga i baksetet....

Du kan godt få 1000 gamp fra en motor, men det betyr ikke at du kan kjøre bil- eller at du i det hele tatt er god i huet.

Og tar du med deg småunga ut på Nordschleife i en 1000-hesters bil uten hjelmer så har du virkelig problemer mener jeg.

#275588  av Stølen

Var en tur rundt på nettet her i går da jeg snubla innom en Nordschleife fotoside... Holdt på å sette pilsen i strupen da jeg så hvilke bilder som lå ute der..! Han har klart å ta bilde av den første bilen jeg dro ut på Nordschleife med, min gamle trofaste 190D :lol: :lol:
Med undertegnede bak rattet, holdt på å krepere av latter :D

Det ser ut som det går fælt men med 75 dieselhester så er det nok mye optisk illusjon ute og går her :wink:

Men gøy var det i alle fall...! :D
Vedlegg
Dette har jeg tatt selv da. 350z'n til venstre tilhører en britisk kompis. Fikk sitte på noen runder, det var rimelig morro :-)
Dette har jeg tatt selv da. 350z'n til venstre tilhører en britisk kompis. Fikk sitte på noen runder, det var rimelig morro :-)
Merce1.JPG (82.07 kiB) Vist 112 ganger
Legg merke til sideblinkersen som har hoppa ut av festet og dingler :-)
Legg merke til sideblinkersen som har hoppa ut av festet og dingler :-)
MerceNordschleife2.jpg (49.44 kiB) Vist 242 ganger
MerceNordschleife.jpg
MerceNordschleife.jpg (62.96 kiB) Vist 242 ganger

#275794  av ure

Dette er en drøm jeg skal oppfylle en dag... Kansje med min mr2 mk1 :D

#276565  av Stølen

Har vært der tre ganger nå, det er heeelt rått..... Men anbefales å lære bana på Playstation eller lignende først...! Da får du mye mer ut av turen. Litt kjipt å ha angst for hver eneste sving siden over halvparten er blinde... Hvis du "pugger" litt i forkant så kan du virkelig ha det gøy :twisted:

#276576  av ArildM

I så fall tror han fyren i RUF videoen (annen tråd) tjuv-øvde på Amigaen før han kjørte jeg 8) Teknologien har kommet langt når du kan øve inn baner hjemme i stua :wink: