TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da har jeg gÃ¥tt til innkjøp av ny bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #276203  av sindrejl

Nei det ble ikke Toyota, beklager. Men har endelig (som en del her sikkert har skjønt) fått kjøpt meg en bil jeg har drømt om lenge nå:

Bilde

Relativt original med unntak av en lettere streetport og noe eksosdill.
Utseende skal nok beholdes original en stund så får vi se om jeg kanskje bytter vinge eller lignende, men grov styling blir det ikke.

Flere bilder kommer om en måneds tid når den taes ut av garasjen.
Denne bilen kommer til å gå i Trondheim btw :)

#276206  av ArildM

Importbil dette? Videre planer?

Utrolig pene biler uansett dette, er en minidrøm for meg også, selv om Aw11 nok blir følgesvenn i mange år til :)

Gikk en rød slik på Stjørdal en stund, rimelig original tror jeg, men med feete felger, og en litt annen vinge (tror det var en slik: http://damox.com/cars/thumbs/Mazda/Mazda_RX7.jpg).
Det som slo meg var at bilen er så liten som den er, hadde forestilt meg at den skulle være mye større helt til jeg så den i virkeligheten.

Grattis med fet bil :)

#276218  av tojo

Grattis med ny bil,vi får vel se denne live påACR til sommeren?

#276221  av peterK

Gratulerer 8) Fine de der, så snakkes vi på veien i Tr.heim :P

#276225  av KeNsA

Gratulerer! :D SÃ¥ jo fin ut den der! :)

#276228  av cameleon

Grattis så mye sindre!
Velkommen tilbake til trøndelag 8)

#276234  av celicat23

Gratulerer med fin bil! Ville revurdert styling planene, men nå er nå jeg litt "sånn" og da :D

#276235  av sindrejl

celicat23 skrev:Gratulerer med fin bil! Ville revurdert styling planene, men nå er nå jeg litt "sånn" og da :D
hihi er litt frem og tilbake angående det jeg også, men vi får se :)
tojo skrev:Grattis med ny bil,vi får vel se denne live påACR til sommeren?
Det skal jeg love deg :)
cameleon skrev:Grattis så mye sindre! Velkommen tilbake til trøndelag
thank you thank you ;)
Sist redigert av sindrejl den 05 jan 2008 14:26, redigert 1 gang totalt.

#276236  av sindrejl

ArildM skrev:Importbil dette? Videre planer?

Utrolig pene biler uansett dette, er en minidrøm for meg også, selv om Aw11 nok blir følgesvenn i mange år til :)

Gikk en rød slik på Stjørdal en stund, rimelig original tror jeg, men med feete felger, og en litt annen vinge (tror det var en slik: http://damox.com/cars/thumbs/Mazda/Mazda_RX7.jpg).
Det som slo meg var at bilen er så liten som den er, hadde forestilt meg at den skulle være mye større helt til jeg så den i virkeligheten.

Grattis med fet bil :)
slik er det jeg ønsker å få bilen ja, er nydelig med den nyere vingene og frontlyktene samt hele fronten :)

#276249  av jumbo

Gikk og siklet på en RX-7 selv hehe, nydelig biler om de tas bra vare på.

Grattis :D

#276250  av castman

Jaggu på tide at DU fikk ordentlig bil sindrejl. Gratulerer så meget :wink:

#276300  av lexusmann

Grattis med wankel bil, mister!! :D Går en her også, mener jeg å ha sett, men den er fullt oppstyla...har bare møtt den på veien et par ganger btw....

#276334  av Geir

Grattis med ny bil!

Har en kompis som har to stykker, og det er hysterisk morsomme biler! Har hatt gleden av å få sladdet litt med den ene i helga, så jeg misunner deg den der ;)

Og når sant skal sies, så har du jo holdt deg i riktig land!

#276591  av lexusmann

Hvor har du fått den fra?USA? Ser den er venstreratta... :wink: og hva ligger disse på nå for tia?

#276667  av A_hjelme

En sånn er min drøm å 8)
Har selv ikke prøvd en enda, men åssen er den iforhold til Supra og MR2 turbo?