TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff Rudskogen/VÃ¥ler 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#276673  av tojo

Offtopic!
Du får ta deg en tur opp til ACR(en av europas beste baner)
13-15 Juni / Sommertreff/TS-ogn Landstreff Nord - ACR Mo i Rana .

#276714  av Supramk3turbo

Jah, helt enig bp... rent toyota treff skulle man fått til:)

#276734  av Stiffy

Prøv hvertfall å få det midt i landet en plass da ikke i Mo i Rana, litt langt å reise for mange av oss! hehe

#276755  av tojo

Stiffy skrev:Prøv hvertfall å få det midt i landet en plass da ikke i Mo i Rana, litt langt å reise for mange av oss! hehe
:D Mo i Rana er jo omentrent midt i landet jo :wink:
Fins folk her på forumet som kjører mer enn distansen di fleste i sør/vest,
gjør for å komme til Mo.
F.eks et casey fra Vardø :wink:

#276805  av Tvetern

tojo skrev:Offtopic!
Du får ta deg en tur opp til ACR(en av europas beste baner)
13-15 Juni / Sommertreff/TS-ogn Landstreff Nord - ACR Mo i Rana .
Ja skulle gjerne tatt meg en tur dit. Har vært på den banen før og sittet på, men aldri kjørt. Den banen er konge :) Der skulle Supraen fått strekt skikkelig på beina :D Men desverre så blir det litt for langt og dyrt å dra. Ihvertfall i år. I tillegg så er det ikke bur i bilen, og det er greit å ha på en sånn bane :) Men skal opp dit med bilen en gang å kjøre. Tror det er en heftig opplevelse :D

Men som sagt så hadde det vært kult med et rent Toyota treff :) Jeg blir med og hjelper til med å arrangere jeg hvis det er ønskelig.

#276807  av tojo

Blir nok et TSogn landstreff sør også(ukjent sted(Dagali? kansje),ellers så er det jo noen rene Toyota treff i i sverige,danmark se:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=26140

Men for all del,hadde vært coolt med enda flere Toyota treff. :P

#276816  av Tvetern

Ja vet at det er et stort Toyota treff i Danmark i år ihvertfall. Frister veldig å dra dit en tur også. Men det hadde vært kult og fått til 1 eller 2 rene Toyota treff i år. Kanskje fått til noe fast hvert år :)

Men skal ihvertfall på Japsetreff i Sverige i år. Det tror jeg blir skikkelig kult. Og så skal jeg prøve å få dratt på et Supra treff i Sverige også :)

#276884  av hmsilset

bpracing skrev:Ja vet at det er et stort Toyota treff i Danmark i år ihvertfall. Frister veldig å dra dit en tur også. Men det hadde vært kult og fått til 1 eller 2 rene Toyota treff i år. Kanskje fått til noe fast hvert år :)

Men skal ihvertfall på Japsetreff i Sverige i år. Det tror jeg blir skikkelig kult. Og så skal jeg prøve å få dratt på et Supra treff i Sverige også :)
Det burde ha vært ett par rene toyota treff i året ja :P Jeg har ikke vært på treff siden Tromøya for flere år siden.Å dra til mo i rana er langt om det ikke er i fellesferien.Men da drar jeg jo ikke i den retningen...hehe