TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tomera's Celica GT-Four ST205 95'

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#271603  av GhostRider88

Tomera skrev:Ja tror de blir tatt vekk til våren:P Foreløbig kan de få sitte på og beskytte lakken ;)

liker den konklusjonen ;) Kommer til å bli clean og nice uten merkene.

#271604  av Tomera

Da var vinterbelysningen i hus:
4 stk Rallye 3000, hvorav to stk er godkjente kurve/tåkelys:P Fjærnlysene blir konvertert til Xenon.
Vedlegg
DSC00598.JPG
DSC00598.JPG (202.52 kiB) Vist 4111 ganger
DSC00597.JPG
DSC00597.JPG (200.68 kiB) Vist 4115 ganger

#272981  av Tomera

Fått vekk litt dekaler nå.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#273009  av GhostRider88

er rett og slett rå den bilen din. Ble bedre med mindre dekaler, men ville fortsatt tatt av noen til om jeg var deg. ;)

Tokk seg veldig bra ut med de nye xenon pærene 8)

#273030  av Tomera

GhostRider88 skrev:er rett og slett rå den bilen din. Ble bedre med mindre dekaler, men ville fortsatt tatt av noen til om jeg var deg. ;)

Takker:) Synes bilen er pen med de dekalene som er på den nå, og jeg trur jeg skal beholde disse, men har ombestemt meg mange ganger allerede da :P

Xenon sto i da jeg kjøpte den. :wink:

#273054  av GhostRider88

Tomera skrev:
GhostRider88 skrev:er rett og slett rå den bilen din. Ble bedre med mindre dekaler, men ville fortsatt tatt av noen til om jeg var deg. ;)

Takker:) Synes bilen er pen med de dekalene som er på den nå, og jeg trur jeg skal beholde disse, men har ombestemt meg mange ganger allerede da :P

Xenon sto i da jeg kjøpte den. :wink:
enig at du burde beholde en del av de dekalene du har på nå, men persnlig ville jeg ha fjernet fensport merke. er litt for stort etter min mening. De andre merkene burde du beholde ;)

Men uansett hva du velger, så er bilen din strøken og den fineste versjonen av celicia 8)

#276387  av Tomera

Apexi FC Datalogit kommet i hus. Brukes til og koble opp Apexi ECUen opp mot bærbar PC, slik at mapping og logging av motor skjer via den. Så nå er det bare og vente på at ny bærbar skal dukke opp.

#276388  av tojo

Tomera skrev:Apexi FC Datalogit kommet i hus. Brukes til og koble opp Apexi ECUen opp mot bærbar PC, slik at mapping og logging av motor skjer via den. Så nå er det bare og vente på at ny bærbar skal dukke opp.
Så nå blir det slike oppsett på din PC: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/download.php?id=32611

(Bildet er lånt fra Morten som brukte det i en annen tråd her på forumet.)

#276389  av Tomera

tojo skrev:
Tomera skrev:Apexi FC Datalogit kommet i hus. Brukes til og koble opp Apexi ECUen opp mot bærbar PC, slik at mapping og logging av motor skjer via den. Så nå er det bare og vente på at ny bærbar skal dukke opp.
Så nå blir det slike oppsett på din PC: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/download.php?id=32611

(Bildet er lånt fra Morten som brukte det i en annen tråd her på forumet.)
Stemmer det :) Blir mest brukt til overvåking og logging for min del, da jeg må sette meg skikkelig inn i det før jeg kan endre på mappet.

#276753  av Tomera

Da var ekstrlys montert. Litt småjustering på finishen, så blir det nok bra :)

Bilde

#276759  av tojo

Rally rally :wink: men nå venter vi på bilde av interiør og motorrom :P

#276796  av Tomera

tojo skrev:Rally rally :wink: men nå venter vi på bilde av interiør og motorrom :P
Jo takker! Lykteholdern vil bli lakkert i sort, så den ikke skiller seg sånn ut. Rått lys ble det iallefall :)

Ja det kommer :)
Må shine bilen litt. Skal ta en photoshoot, men venter på og få på andre vinterfelger. :wink:

#276798  av Tomera

Bilde

#276806  av tojo

:D bli lys og det ble lys. Øhhh harru sett lyset? hihi ble bra dette :wink:
Må du huske å be politiet trå noen skritt tilbake om dem spør om du kan sette på lysene,så dem ikke blir "solbrent" hehe

#276815  av Tomera

tojo skrev::D bli lys og det ble lys. Øhhh harru sett lyset? hihi ble bra dette :wink:
Må du huske å be politiet trå noen skritt tilbake om dem spør om du kan sette på lysene,så dem ikke blir "solbrent" hehe
hehehe, ja skal gjøre det vettu ;)
Synd man ikke kan bruka alle samtidig da :?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11