TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinterbilen TAsexy(60)!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#276853  av Lørnings

Dette er jo ikke vinterbilen for ingenting! :wink:
Her kom jeg ned igjen til svingen etter 5 minutter, så sporene hadde snødd litt igjen, men jeg kjørte hele svingen med fullt rattutslag, uten tvil den best sidelengse kjøringa denne carina'en noen gang har hatt! :twisted:

Bilde

Dessuten har jeg satt i luisi ratt og min egen selv-dreide alugirkule..som bare går under navnet dildo-kula blant kompiser :P Bilder kommer :wink:

#276856  av FireFox

Lørnings skrev: uten tvil den best sidelengse kjøringa denne carina'en noen gang har hatt! :twisted:
Hey! hva vet du om det? :P hehe neida..

så ut som en rimelig bra sving ja.. off var på nippet til å kjøpe en carina igjen bare for å ha nå i vinter hehe, men pengene strakk ikke til :lol:

#276858  av Lørnings

Jeg hadde planer om å skrive det i tråden "Er du missunnelig nå?" :P Men jeg lot være for din skyld :D Hehe..det ligger en ute på nettet nå til 10.000..hvis han får 10 skal jeg ha 17-18 for min nå ass :P

#278028  av Lørnings

Interiørbilder! Beklager dårlig kvalitet, skal få tatt noen bedre etterhvert! :wink:
Vedlegg
Luisi ratt og dildo kule=D
Luisi ratt og dildo kule=D
Bilde059-2.jpg (271.55 kiB) Vist 1269 ganger
 #279507  av Supramk3turbo

Wow, hadde jeg hatt et sånt stykke bil hadde jeg parkert supraen på sommeren også altså :lol:
 #279520  av Lørnings

Den kan kun eies av mennesker som har en mk3 supra som sommerbil! :wink: Eller hva Eivind? :lol:
 #279725  av FireFox

haha selvfølgelig :lol:
 #313521  av Roye

Selges? Solgt?