TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• justerbare dempere til 91 GT4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #275690  av Plenty

Jeg har sett for meg å gå til anskaffelse av koni justerbare, for det virker trygt og gjennomtestet av forumfolket, samt andre. Men kom over disse på ebay... merket D2.. noen som har noen erfaringer eller meninger om disse?

http://cgi.ebay.de/D2-Adjustable-Suspen ... dZViewItem

#275739  av castman

Mener å ha lest et par ganger her på forumet at disse er ubrukelig stive å kjøre med på norsk veier? dårlig justeringsmuligheter også..

Har hatt noen billig dritt coilovers på bilen min tidligere som var satans så stive, anbefales IKKE! :wink:

#275742  av Insanity

tror nok D2 blir for stivt på vinteren.
jeg har det på sommer bilen. men skal nok forholde meg moderat på GT-4'n

#275749  av Plenty

takker... Er det andre alternativer til koni som er kurrante på justerbare dempere.... Vil bytte alt helt komplett under der, og vil at det skal være funksjonabelt, og helst justeringsmuligheter innenfra. :) Har eibach justerbare til gt4'n?

Hva gjelder? eller bør jeg bare skaffe gule koni? har det på den G6'n som er solgt og blir hentet til uka. Men ikke jeg som har montert, så kjenner det ikke så godt.

#275809  av Helmer

Tein er det jo en del her som bruker. Koster jo litt, men du får jo det du betaler for. Tein har også innvendig justering av hardheten på demperne.

#275812  av kvassheim

tein er dritbra, men ikke tüv-godkjent.. som igjen betyr ulovlig i dette strikke-byråkrati-landet :evil:

#277224  av Plenty

ok... takker. Høres ut som noe for meg, med innvendig justering :)
Hvor finner jeg noe informasjon og salgssted?

Andre forslag motts også med takk.