TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• blitz nur spec r vs. hks silent power til st205

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #277313  av ivers

Er usikker på hvilket anlegg jeg skal velge. Regner med at begge er gode effektmessig, men hva med passform, lyd og volum på lyd? Er ut etter en rå, men ikke for høy lyd, slik at det går an å kjøre noen mil uten å bli helt ør. Etter det jeg har hørt passer vel sikkert hks anlegget best, men er ute etter meninger

#277319  av Tomera

Jeg kjører med Silent HiPower, og liker det veldig gått! Lydnivået er veldig fint etter min mening, og passformen ser veldig bra ut. Men har ikke sammenlignet med Blitz anlegget.
Men kjøpte Silent Hipower til ST185en jeg hadde, og må si passformen imponerte veldig. Veldig enkelt og montere, da alt passer 100%.

#277337  av ivers

ok. jeg tror egentlig jeg kommer til å kjøpe hks anlegget, men er intrisert i å høre hva noen med blitz anlegget har å si å. får vel søke på nettet etter filmer med lyden av de forskjellige anleggene :P
 #277345  av Steinawarjar

Ivers, skal du bestille dette fra noen plass? Jeg tenker på akkurat det samme, kanskje det går an å spare noen kroner på å handle sammen? Vi bor vel begge i Trondheimsområdet så vidt jeg husker? Taka Kaira har fått god tilbakemelding på forumet her...
 #285073  av tojo

ivers skrev:GÃ¥r HKS anlegget helt fram til downpipen, eller bare til frontpipen?
HKS,Blitz er begge Cat back system,skal du ha komplett må du ha downpipe og frontpipe(cat erstatter) også.
 #285074  av ivers

men på st205 så er jo katalysatoren i downpipen. så man skulle tro at de egentlig skal gå til downpipen. Jeg vet at blitz anlegget er kortere, måtte bare høre om hks anlegget også er det. Vurderer c-one anlegget også, skal visst være virkelig rå lyd i det, men det også er bare fram til frontpipen.