TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kunne blitt kræsj

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #277534  av ThorT18

Huff! Jeg skulle besøke en kompis tidligere i dag som har en 200sx s13..det var så og si sommerføre ute, siden all snøen var regnet bort og det har bare vært mildvær her jeg bor..

så skjedde det noe sykt! kom kjørende mot gårdsplassen og plutselig låste alle hjula seg :shock: panikk som jeg fikk(var på tur rett fram med låste hjul mot en rimelig dyr "bilpark" av biler som sto parkert) slengte jeg meg på bremsene og dro i brekket i samme slengen etterhvert. Det hele endte med at jeg stoppa 1mm fra bakfangeren til sx'n...skiltet mitt kom litt borti, men det gikk heldigvis bra...phuuu :wink:

MÃ¥lte opp bremsesporene til 18 meter. Sykt

Kompisen bare flirte. Jeg hadde jo ikke noe særlig fart, men det som var tingen var at det var SPEILHOLKE, altså skøytebane av gårdsplass..kom som den overraskelsen siden jeg hadde kjørt langt på bar asfalt. Huff! Jeg som tenkte å skremme kompisen min i utgangspunktet ved å gasse på og drege i håndbrekket...(gla det bare ble med tanken) :twisted: :shock:

#277713  av Tiendreal

jeg fikk noe ganske lignenede på torsdagen denna uka, kjørte Strømsveien ut mot Ahus, skulle ta av ved Esso etter Karihaugen å i det jeg tok av strømsveien trykka jeg lett på bremsen, *kraaaaaaaaaaaaak* hylte abs.
skal si jeg fikk puls da jeg fløy mot autovernet i svingen i nærmere 70, jeg sverger jeg kunne se lyktene mine 5cm ifra autovernet da fronten fikk tak i litt grus eller noe, har alldri sett en bil snu så fort hehe, fikk retta Celicaen opp og fløy inn i rundkjøringa i rundt 40, snidda tilhengerfeste til en ganske fin Mercedes og lå breit rundt rundkjøring før jeg fikk stoppa.
etter en time på jobben kom det en kar til som hadde kjørt der, han fortalte at det stod 3 biler ved samma stedet.
en stod i autovernet ca der jeg hadde slippet unna, en stod i grøft ved rundkjøringa og sisteman stod oppå rundkjøring.
skal si jeg lista meg pent og forsiktig hjem den dagen ja
 #278683  av bose

hadde hjertet i halsen litt tidligere idag...
skulle ut av en rundkjøring (ved kanalen. mot tønsbeg . for de som er lokalkjente).. fikke skikkelig sleng på vei ut og endte opp med å bruke begge feltene :shock:
Er sjeleglad for at jeg ikke traff noen!