TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tomera's Celica GT-Four ST205 95'

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#276832  av GhostRider88

Dette ble skikkelig nice 8) Liker rally looken den fikk med disse lysa :twisted:

Liker bilen din mer og mer. :D

#276833  av Tomera

GhostRider88 skrev:Dette ble skikkelig nice 8) Liker rally looken den fikk med disse lysa :twisted:

Liker bilen din mer og mer. :D
hehe jo takker 8)

#277026  av James

skikkelig rallypreg over bilen!! 8) Utrolig fet!

#278022  av Tomera

Nye bilder av bilen.
Ble dessverre ikke nye vinterfelger, da de ikke passe over bremsene :?

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#278040  av Tomera

Litt bilder av bilen, tatt av Cryptor, da den var uten dekaler.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#278070  av Daniel_hoy

Det der var masse finere. Bare å få av resten av merka nå så er du snart tilbake til utgangspunktet. :D

#278125  av Tomera

Vurderer også nye stoler. Har funnet noen jeg liker gått. Sparco Torino heter de.

Hva synes dere:
Vedlegg
23_-2127828054.jpg
23_-2127828054.jpg (34.61 kiB) Vist 4266 ganger
23_-252644371.jpg
23_-252644371.jpg (27.6 kiB) Vist 4263 ganger
 #278501  av sindrejl

KK-ma70 skrev:Har vært å prøvesittet disse i butikk. God sidestøtte i ryggen, men ræva mi var ikke brei nok til sitteputa :wink:
Men nå er ikke jeg av den store typen heller da... :D
nei er skikkelig spikerræv du.. Godt du ikke kjører på "feil side av veien" om du skjønner. (selv om jeg begynner å stusse enkelte ganger). Hadde syntes synd på typen din da ;)
 #278547  av Tomera

sindrejl skrev:
KK-ma70 skrev:Har vært å prøvesittet disse i butikk. God sidestøtte i ryggen, men ræva mi var ikke brei nok til sitteputa :wink:
nei er skikkelig spikerræv du.. Godt du ikke kjører på "feil side av veien" om du skjønner. (selv om jeg begynner å stusse enkelte ganger). Hadde syntes synd på typen din da ;)
hehehe rå diskusjon!
Nesten så jeg vil la dere fortsette, og se hvor den ender ;)
 #279167  av KK-ma70

sindrejl skrev:
Godt du ikke kjører på "feil side av veien" om du skjønner. (selv om jeg begynner å stusse enkelte ganger).
HEY HEY.... Dette tar vi i et annet forum sindre!!!!!!! Nå som du er kommet til Trondheim så kan jeg "stikke" innom når som helst :twisted: Vet du vil :wink:
 #280264  av Tomera

k_one skrev:Var det en Apexi FC Commander du hadde i dash'n der?
Ja stemmer det :)
 #280272  av k_one

Var det jeg syntes skjønner du! Nice ;)
Hadde en sånn på vei til MR-S'n min en gang, men så solgte jeg den før den dukka opp...
Har du noen prosjekttråd e.l hvor man kan lese litt mer om bilen din eller? Så jo ut som du hadde montert en del snacks... :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11