TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nedre Buskerud Lokal TS-OGN treff 21\12 hokksund ??

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#26182  av MRQuoc

han har sikkert byttet bil , og dermed gjemt seg :mr2:

btw , Esso'en nord\vest i hokksund , bra sted ? .. nordafor brua ,
jeg spottet ut Søndag 21 des. eller blir det for nærme jul ?
ellers kan vi ta en vanlig ukedag også , blir fort mørk i disse dager , og hvis vi absolutt skal være på dagslys blir det kun i helgene tror jeg , ettersom de fleste er på jobb eller skole
Sist redigert av MRQuoc den 09 des 2003 00:12, redigert 1 gang totalt.

#26183  av chris

MRQ skrev:han har sikkert byttet bil , og dermed gjemt seg :mr2:
Kjører vel Ævdi tenker jeg. A2 :mrgreen:

med "påppåff" :D :D

#26507  av jumbo

Hold smella, elendige svinepelser! :D

Ang. dame-teorien, må jeg nok desverre melde at det ikke er årsaken. Hadde det enda vært så vel... :/ Må vel få strukket opp bilen litt mer tenker jeg, bare vent! :D

Byttet bil!?!?! Hva slags lim er det du har sniffet? Araldit? :P

Tror 21.12 skulle gå greit for min del, men selvsagt en fare for at enkelte tar jul fra 19. og drar til ulike kanter...

#26510  av Goose

21 passer delvis for meg.
Jeg er på jobben frem til klokken 15:30 så kan kke være i hokksund før 16:00

#26553  av Replik

Vet ikke om noe enda, så det passer :)
Noen som kjører fra Drammen?

#26621  av MRQuoc

mhm , Ã…ssiden her

#26631  av Replik

MRQ: Kommer fra Lier, så da kan vi jo avtale nærmere å kjøre sammen?

#26678  av MRQuoc

javisst. har vi spikret den 21Des nå ? ... o m g ! jeg ble satt opp jobb den dagen .. hirr.. hmm,

men for all del , om det er flere som har satt opp den datoen , får vel datoen holde seg der.

#27175  av Kenny

21 passer fint for meg, men jeg jobber til 3, men det er bare 3 min å kjøre fra jobben, så jeg tror jeg skulle klare det fint.. hvis det blir rundt 3 tiden.. :P

si ifra når dere vet noe mer da..

#27571  av Turbo 4x4

Blir det no treff på søndag eller....

#27575  av Goose

Det er jeg ikke sikker på.
Som sagt jeg jobber fram til 15:30 og har injen mulighet til å komme før 16:00 men jeg er med..

Spørsmålet er da bare at klokken 16:00 begynner det å være ganske mørkt ute og eventoelt "gloing" på hverandres biler blir litt begresenset.

Om treffet blir på søndag er jeg med, men kanskje utsette den litt og da den på en tidspunkt der det er lys ute?

#27799  av MRQuoc

hmm, jeg jobber uansett , så jeg får jo ikke dukket opp.
ser ut som det blir avlyst ? .. litt teit at det ikke er noen telefon-nummer på dere da .. får lage en ny tråd med bare telefon.nummer ;)

#27833  av jumbo

Har fått noen kjepper i hjula jeg og er jeg redd... Også kjent som "jobb", grrr

Har i det minste fått montert lysa skikkelig, med releer og greier! Fy flate! :D

#27857  av MRQuoc

vel , Amund , kommer en tur til Hønefoss i romjula .. kanskje vi kan klare å ta en kaffe sammen med han engang ? .. noen som har noe spesielt å gjøre i romjula ? jeg vet enda ikke hvilken dag han kommer. .. eller har mulighet til å ta en utflukt ..

#27886  av chris

jumbo skrev:Har i det minste fått montert lysa skikkelig, med releer og greier! Fy flate! :D
Da regner jeg med at du dukker opp i Larvik? ;)