TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilt bil for par uker siden - mulig Ã¥ endre utstyr?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #278480  av Goliath

Bestile en bil for noen uker siden fabrikkny. Den har leveringstid rundt midten av April.
Har nå funnet ut at jeg kanskje har lyst på skinnseter, tror dere at det er mulig å endre dette nå eller er det for sent? Skal selvfølgelig høre med forhandler på Mandag men spent på hva dere mener :?
 #278485  av Fred

biler fra toyota systemet blir, etter hva jeg har skjønnt ikke bestillt på spec fra kunde. de produserer biler, og når en med de alternativene du vil ha blir ledig i køen får du den. Tror ikke det skal være noe problem, til og med mulig at bilen du nå vil ha står på lager og du kan få den "med en gang"! litt avhengig av hva slags bil det er selvfølgelig.
 #278500  av sindrejl

Goliath skrev:Bestile en bil for noen uker siden fabrikkny. Den har leveringstid rundt midten av April.
Har nå funnet ut at jeg kanskje har lyst på skinnseter, tror dere at det er mulig å endre dette nå eller er det for sent? Skal selvfølgelig høre med forhandler på Mandag men spent på hva dere mener :?

du har ikke akkurat fått den ennå så er bare spørre dem det :) Burde la seg gjøre.