Har kjøpt HKS SSQV, og fikk et problem under montering av denne. Det blir ikke helt tett der o-ringen sitter, og det hjelper ikke å skru til skruen noe mer heller, blir bare enda større åpning da (siden festet er i bunnen). Akkurat nå er det så stor åpning at man kan se o-ringen, og kjenner at det kommer litt luft ut også. Kan tenke meg at åpningen i toppen er ca 3 mm.
Noe annet jeg lurte på er om det går an å ta av adapteren. Jeg tror det er adapteren hvert fall, er den delen som stikkes inn der den gamle satt, er bare festet med seegering ser det ut som. Litt redd for at det skal sprette ut noe fjærgreier og sånn. Tror kanskje det hadde vært litt enklere å montere da, blir litt trangt å skru når alt sitter på...
Noe annet jeg lurte på er om det går an å ta av adapteren. Jeg tror det er adapteren hvert fall, er den delen som stikkes inn der den gamle satt, er bare festet med seegering ser det ut som. Litt redd for at det skal sprette ut noe fjærgreier og sånn. Tror kanskje det hadde vært litt enklere å montere da, blir litt trangt å skru når alt sitter på...
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!