Hadde tenkt å sette på coilovers til våren, og har noen spørsmål i forbindelse med dette.
Hvordan er det med eu-kontroll og ikke-TÜV-godkjente coilovers? Bruker vel å gå greit med fjører og dempere som ikke har godkjenning, men er de strengere med coilovers?
Ser at mange må sette på spacere eller bytte ut felg når de setter på coilovers, mine felg er 18*8" med 40 innpress. Vil dette passe, evt hvor store spacere må jeg regne med?
Noen som har noen å anbefale, helst med TÜV-godkjenning siden dette vil gjøre det enklere på EU-kontroll. Har sett på H&R-coiloversene som BSbildeler selger til ca 15k, noen som vet om noen som selger billigere, og evt som har bedre service(har hørt har den ikke er så god hos bsbildeler).
Hvordan er det med eu-kontroll og ikke-TÜV-godkjente coilovers? Bruker vel å gå greit med fjører og dempere som ikke har godkjenning, men er de strengere med coilovers?
Ser at mange må sette på spacere eller bytte ut felg når de setter på coilovers, mine felg er 18*8" med 40 innpress. Vil dette passe, evt hvor store spacere må jeg regne med?
Noen som har noen å anbefale, helst med TÜV-godkjenning siden dette vil gjøre det enklere på EU-kontroll. Har sett på H&R-coiloversene som BSbildeler selger til ca 15k, noen som vet om noen som selger billigere, og evt som har bedre service(har hørt har den ikke er så god hos bsbildeler).
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!