TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny bakskjerm, høyre side?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #279432  av Amund

baklykta er forholdsvis billig då, kun 1185,- i følge kvitteringer eg har...

Er lett å bli revet med når det kjem til leiking på snøen... Eg rakk aldri å leike meg på snøen den korte tida den låg her i Bergen, turde ikkje siden det var griseglatt! :roll:
 #279495  av QuiNlan

Kunsten er vel å beregne farten etter forholdene. Kan ha det morro og vel så det selv om det er speilblankt ute, men da må man senke farten noe og heller tilpasse seg.

Og ang. baklykta. Den trengs ikke å skiftes.
 #279652  av lexusmann

QuiNlan skrev:Kunsten er vel å beregne farten etter forholdene. Kan ha det morro og vel så det selv om det er speilblankt ute, men da må man senke farten noe og heller tilpasse seg.

Hvorfor det?? Er den gåen så er den vel gåen??

Mulig å se noen bilder av bilen din quinlan? :wink:
 #279653  av QuiNlan

lexusmann skrev:
QuiNlan skrev:Kunsten er vel å beregne farten etter forholdene. Kan ha det morro og vel så det selv om det er speilblankt ute, men da må man senke farten noe og heller tilpasse seg.

Hvorfor det?? Er den gåen så er den vel gåen??

Mulig å se noen bilder av bilen din quinlan? :wink:

Hehe, baklykta funker som bare det den. Var kun millimeter fra å treffe den, men som sagt, den funker. Heldigvis :)

Bilder av bilen ja. Hmm.. Det må isåfall være bilder som er tatt av forhandleren jeg kjøpte den av. Har ikke fått gjort noe med den ennå, utenom å kræsje den da selvfølgelig. Har kun hatt den i snaue 3 uker og..

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #279655  av lexusmann

Flott bil, mister... :D
Synes selv grått og svart(slik jeg hadde) er finest...ser den har litt originalt ekstrautstyr(list og ringer i crom) bak... :wink:
 #279759  av QuiNlan

lexusmann skrev:Flott bil, mister... :D
Synes selv grått og svart(slik jeg hadde) er finest...ser den har litt originalt ekstrautstyr(list og ringer i crom) bak... :wink:
Hei hei. Her fant jeg bodykittet som du vil ha :)

http://www.intensepower.com/vebokit98is.html