TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Glatt...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #279224  av Stiffy

Så endte det som det ofte gjør... Måtte jo skje meg også før eller siden også da så. snødde utrolig mye denne kvelden, var skummelt å kjøre, lå under fartsgrensen og alikevell så fikk jeg sladd, å hadde ikke sjangs til å få retta opp, så da endte det i grøfta plantet opp etter en leirehaug. Gla det gikk som det gikk, var 30cm unna å få et skilt knust over panseret og 200 meter lenger nede er det fjellvegg.... Hell i uhellet ville jeg kalt det selv om det er SUUUURT!
Sist redigert av Stiffy den 04 apr 2008 16:49, redigert 1 gang totalt.
 #279227  av kai

ble vel ikke noen personskader vel . klart er jo surt med bilen da gikk det bra med den eller?
 #279232  av Stiffy

bare meg som var i bilen, har bare vond skulder, ikke noe mer... Klarer meg alltid! ;) hehe. Bilen har fått bra med juling ja, men ikke rammskeiv tror jeg! Skal ha den på versted å se i morra.
 #279384  av lexusmann

Kjipe greier, men bra det gikk bra med deg...håper det ikke blir altfor mye fiks da...hadde en slik et av de første årene jeg hadde lappen...fatterns bil...gikk for fort, og fikk en fin rundtur..hvis du tenker at der hvor den haugen er, var det flat mark..men stod med fronten mot veien, hehe..nybegynner på glatta, ja :lol: men gikk bra med meg, og kun noen små bulker bak nede på fangeren...heldig, kan man si ja...
 #279388  av aneriks

kjipe greier, bra det gikk bra med deg da, er jo det viktigste selv om det er leit med bilen :?
 #279418  av Daniel HS

Kondolerer så mye! Kjip smell det der, men viktigste er som sagt at det ikke ble noen personskade! Lykke til med retting iallefall... Men det er en Celica T18, eller?

Er i såfall ikke eneste T18enen som er blitt smelt siste dagene, var litt uheldig på vei til jobb på lørdag. Omtrent det samme som har skjedd...

Bilde
Bilde

(Ligger litt flere bilder fra ulykkesstedet og skadene her for de som er interressert:
http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joom ... 8#msg27758)
 #279445  av Stiffy

Jada Larsen, du har gnidd det inn! :P Bilen begynner å like noe som kan kalles pen igjen nå, har gjort en god del allerede, rettet litt på skjermene osv. Front fangeren var ikke mulig å rette opp. Skal til oppretter i dag, å slå ned kanalen og lakke den på nytt, så den blir så god som ny, å så må jeg montere seter å tepper osv. slik at det blir mulig å kjøre den igjen. For ny radiator i morra også, så da skifter jeg den, og da er bilen i formn igjen, hvertfall kjørbar. vurderer å kjøpe CS frontfanger fra Fensport, men skal høre litt på Priser å sånn på orginal front først. Håper fortsatt at jeg kommer meg til Kristiansand på Søndag, så jeg kan se på dere galninger som skal lufte bilene deres da!

Og ja det er en T18 ;)
 #279467  av dca

hehe..de spora der ser ikke ut som dyktighet ihvertfall :P no offence...bilder kan lyve :)
godt den er på hjula igjen snart da!
 #279569  av Stiffy

Mine spor du prater om??
 #279572  av James

Kondolerer så mye Daniel. trist å se!Så ikke dette før nå jeg.....
 #279671  av Daniel HS

James skrev:Kondolerer så mye Daniel. trist å se!Så ikke dette før nå jeg.....
Ja, endelig fått fikset lyktene og alt og det jo... :cry: Hadde en som skulle se på den noen dager etterpå også... :?
 #279786  av dca

jepp...men dere i bergen er vel ikke så vant med snøføre da kanskje :P
 #279796  av Daniel HS

dca skrev:jepp...men dere i bergen er vel ikke så vant med snøføre da kanskje :P
Hehe... Du sier noe der... Har alltid gått greit å kjøre på vinteren med den bilen, men som Nelly Furtado synger, "All good things come to an end" :P

Men forresten, hvor lang tid pleier det egentlig å ta å få taksten? Forsikringsselskapet var på Toyota verkstedet der bilen står og så på bilen på onsdag denne uken. Fremdeles ikke fått tilbakemelding. Regner med jeg ringer dem på mandag hvis ikke jeg hører noe. Kjipt å være uten bil liksom...