TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#277703  av Abramz

kvassheim skrev:
KinG^KaoZ skrev:Noen updates her snart da? :) Kan ikke la andre få gå forbi deg!

Bilde

Bilde
OMG :shock: din bil?
Iallefall lite bagasjeromsplass:p haha..

#277721  av jumbo

Noen god grunn til at dette ble postet i den gamle tråden til Markus og ikke i en ny?

#278147  av KinG^KaoZ

jumbo skrev:Noen god grunn til at dette ble postet i den gamle tråden til Markus og ikke i en ny?
Som jeg skrev så var dette ment som litt inspirasjon til Markus, gleder meg til fremtidige updates :wink:

#278172  av sindrejl

øxseth skrev:
cameleon skrev:
kvassheim skrev:er ikke han litt opptatt med "familieliv" å sånt nå..
De krever sitt, damene og de små :D
Stemmer nok det :) Men at kamelonen står å støver ned tviler jeg på om jeg kjenner markus rett hehe :D
så han ute med mr2`n her på klepp rett rundt juletider. så jeg tror ikke støvet legger seg på den...
200% sikker på at det var hans? er jo en til med samme styling og samme lakk faktisk, har bare litt tvil på at marcus drar bilen ut på vinterstid i saltsørpa? :)
 #279705  av MR2turbo

hei hei...

Er ikke no særlig nytt med kamelonen i år nei.. holder på med ny bil (Hvit sw20 hardtop) se prosjekt tråd...
Så er jeg jo pappa og, til snart 9 måneder gamle William, så sånne ting betyr jo masse og forskyver bilinvesteringene litt ned på lista.
Dessuten begynner jeg jo på en måte å bli litt fornøyd med resultatet og og koser meg med å kjøre den. Så skal man jo ikke glemme at det krever en hel del vedlikehold med en sånn bil når jeg bruker den hele tiden.. hvertfall om sommern da.

Det var meg som var ute på klepp, ja.. var litt skummelt å kjøre på kalde vinterveier (det var bart og tørt) spant stort sett uansett hastighet når jeg ga på.. hehe logret meg forbi mr2pål her på vei hjem men ellers ganse pen kjøring ;)
Bilen ble forresten grundig vasket dagen etter for å fjerne evt. saltrester..

Kamelonen har fått noen strøk med ny kamelon lakk, for å pynte litt på de valsede bakskjermene og å fjerne små feil og "slitasje" på front... ble knallbra syns jeg... kan ikke se forskjell fra den gamle lakken :D

Jeg monterte MSD tenning i høst for å booste mere men denne kubbet ved første bilvask...selfølgelig...burde tenkt det, for den er jo tross alt made in USA, og alt annet som er laget der som jeg har forsøkt, har jeg hatt trøbbel med... hehe
Så den har blitt sendt, og er i USA for garanti rep. og kommer forhåpentligvis hjem til an far i tide til sesongen.

Så er det nye Bakdekk på vei hjem og... samme som står på, men mønsteret hadde visst forsvunnet på de jeg hadde..hehe 265/35-18 Yokohama Advan A048 :)
Bilde

Ett lite bilde... rett ut fra dusjen... hehe
Vedlegg
Kamelonen-.jpg
Kamelonen-.jpg (195.98 kiB) Vist 1344 ganger
 #279718  av CelicaTurbo

De var vel ikke billige de bakdekkene i den dimmen? :lol: Men, det er godt å se at du titter innom forumet en gang i blant, bilen ser bra ut som alltid, og det å bli pappa endrer definitivt prioriteringene ganske mye, både med tanke på tid og økonomi 8)
 #279770  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Dessuten begynner jeg jo på en måte å bli litt fornøyd med resultatet og og koser meg med å kjøre den.
Høres bra ut, føler du at du er kvitt de fleste barnesykdommer nå da?Kjekt når ting fungerer :wink:
 #279815  av tojo

Godt å se deg innom forumet til tider. :) Kan ikke bli sagt nok mange ganger: Utrolig lækker,gjennomført og rå bil. :D
 #279816  av tojo

tojo skrev:Godt å se deg innom forumet til tider. :) Kan ikke bli sagt nok mange ganger: Utrolig lækker,gjennomført og rå bil. :D
Du kommer vel til ACR ja(ta med familien,fin tur)
 #279836  av MR2turbo

tojo og karl, Håper absolutt at jeg kan få til det, må se litt på det etterhvert.. vil prøve alt jeg kan.. og da bør det vel gå ;-)
 #280049  av kvassheim

var vel 2.mai 2002, da jeg smått bakfull bivånte street legal, og jeg så Markus parkere amerikanske muskelbiler med dette smykket av en bil, at jeg bestemte meg for å kjøpe mr2..
Denne er å blir en av de kuleste bilene jeg vet om!
 #280190  av KK-ma70

MR2turbo skrev:tojo og karl, Håper absolutt at jeg kan få til det, må se litt på det etterhvert.. vil prøve alt jeg kan.. og da bør det vel gå ;-)
Det hadde vært utrolig morsomt :D
 #339338  av inzane2012

han er vel mer opptatt med familien og i ny og ne hard-top mr2'n :)

men det hadde skikkelig kult om vi hadde fått noen nye bilder og se på ;) må vere en fin bil for celicat23 og knipse noen bilder av ;)
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 49