TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #279899  av tojo

Grattis med SUP(erb)RA bil,blir morsomt å se den live.
Kan det være denne du har kjøpt deg?
http://www.japanauto.no/brukt/biler/185.htm
 #279901  av Stiansen

Gratulerer, det tok ikke lange tiden gitt :P Du må legge ut noen bilder av det nye gliset :)
 #279945  av Christian

Takk takk :)

Mr2mk2 :Ja, det er kanskje ikke så lett å snike seg unna den der :lol:

Bilen går veldig godt, men var litt vått på asfalten da jeg prøvde den, så jeg har ikke får testet skikkelig. Men ved 4500rpm på 4 slapp den tvert. Og responsen er jo grom da. Momentet er jo også noe spesielt, lå på 1000rpm gjennom ei rundkjøring i 6gir, ikke noe problem. Nesten som å kjøre automat :lol:

Mr2'en har jeg ennå, men den skal selges nå som nye bilen er i hus. Er ikke noe stress egentlig, da jeg har en helt "grei" avtale på supraen med faren min. 8)
 #279947  av Christian

Mr2 Mk2 skrev:Hvordan går den i forhold til Mr2`en? Og hva hardu forresten gjort med den, fått solgt den eller?
Supra'en går nok endel bedre. Har merket dette vad drag-kjøringen tidligre, men da har jeg stortsett tatt de i starten pga mindre hjulspinn.
Samme egentlig, for denne supraen skal spinne mest mulig, med minst mulig mods.

Skal ta noen bilder av den i kveld :)
 #279965  av bjornalf

grattis med ny bil... mn til andre som skal kjøpe supra osv.... ta gjerne kontakt med meg så kan vi finne en supra mye billigere enn japan auto...

vil jo hjelpe andre med å skaffe egen bil...

betalte 83000,- for min supra 1996 mod 6trinns kasse. 75000km inkl frakt å moms. se prosjekt tråden min for bilder.
 #279970  av sindrejl

Gratulerer med rå bil ;)
 #279998  av Christian

Tok noen bilder i sted :) Ikke strøken, men ser helt grei ut.
http://www.rebel-performance.net/supra/index.html

Hvordan er det å selge interiør deler fra denne, er det noen som er interesert i slikt? Tenker da på dørtrekk, seter o.l.
Har endel jeg må få unna denne uka, men neste helg er det ribbing av bilen og oppstart på buret.

Skal også få bestillt meg ny eksos, da det som sitter på er ødelagt og bare er cat-back. Har også tenkt å bestille en skikkelig fmic, staget som skal hindre hopping på bakhjula, også trenger jeg ett nytt sete, helst to, med 4 punktseler og noen instrumenter for olje, vann og ladetrykk.

Tror jeg er i mål da 8)

Bremsene var større enn vanlig fikk jeg beskjed om. Er 4 stemplede caliptere og såpass stor skive at det er minimum 17" felger forran. Synd, siden jeg ikke har større rallypigg enn 16" :x
 #280013  av FS-Styling.no

Synes bila var fin jeg!
 #280131  av Supramk3turbo

Hallo, jeg har kjøpt Recaro speed. Er kanskje ikke noe typisk drifting sete, men fungerer å ser bra ut:)
Du er kanskje ute etter noe med store side støtter.
 #280167  av Christian

Supramk3turbo skrev:Hallo, jeg har kjøpt Recaro speed. Er kanskje ikke noe typisk drifting sete, men fungerer å ser bra ut:)
Du er kanskje ute etter noe med store side støtter.
Vil ha noe med mye støtte ja. Prata akkurat med Tom Ole på JapanAuto, de hadde akkurat fått inn ett parti med stoler og 4punkt-belter de har fått laget. Står sikkert Powerdrift overalt på de, men det går vel greit om prisen er ok :)

Toyparts kikker etter ett intercoolerkit for meg og det blir antagelig eksos derfra også. Tar bilen over til ham etter at bur og stoler er montert, får på ic og eksos, og rett på rulla for en sjekk. Så er jeg klar for sesongen :twisted:

Det som står igjen da er dekoren. Er det noen som vil komme med forslag? Er helt grønn på dette selv og har egentlig ingen ide om hvordan den bør se ut :oops: Det eneste leg lurer på er om det bør være endel folie eller vinyl rundt bakdekka, slik at lakken ikke blir ødelagt med en gang...?

Legger med noen store bilder om noen vil prøve seg.
Vedlegg
driftebil 024.jpg
driftebil 024.jpg (3.18 MiB) Vist 1348 ganger
driftebil 025.jpg
driftebil 025.jpg (3.04 MiB) Vist 1333 ganger
 #280168  av Christian

Har også ett lite problem med felgene som fulgte bilen. Det sitter en låsemutter på hver felg, og jeg har ikke pipa som hører til :roll: Hvor kan en slik skaffes?
Vedlegg
låsemutter008.jpg
låsemutter008.jpg (360.87 kiB) Vist 1327 ganger
 #280170  av Sven

Du klarer ikke banke den løs med en meisel e.l. da?
 #280176  av dca

du har ikke en kopp du vil ofre da? litt trang en og bank den innpå! trenger vel papirene for å skaffe den som passer der! mener å huske det var slik på mine!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28