har en 93 mod.celica 2.0gti som er vanskelig å få i 2 og revers.må liksom holde spaken til den går i gear.noen som har peiling?
Steinawarjar skrev:Jeg har "problemer" med å få den i første gir om jeg skal gire ned (og kun det giret). Noen tanker om det?
Når jeg sier "problemer", så mener jeg at den er vrien, må nesten bruke makt til tider.
bgt4 skrev:har en 93 mod.celica 2.0gti som er vanskelig å få i 2 og revers.må liksom holde spaken til den går i gear.noen som har peiling?
hmsilset skrev:bgt4 skrev:har en 93 mod.celica 2.0gti som er vanskelig å få i 2 og revers.må liksom holde spaken til den går i gear.noen som har peiling?
2 gir forstår jeg,men ikke at reversen er så treig.2 giret er det mest vanelige på alle girkasser sikkertSkifte girkasse er mitt råd... og alt som kan være feil.Kjedelig å gjøre en ting å at det ikke funker fordi,så like greit å skifte alt fra girkule til clutch
..
hmsilset skrev:Må da være mye bedre å overhale,man vet jo aldrig om den kassen man bytter til er noe bedre.(ja om man ikke bytter til NY kasse da).bgt4 skrev:har en 93 mod.celica 2.0gti som er vanskelig å få i 2 og revers.må liksom holde spaken til den går i gear.noen som har peiling?
1 gir forstår jeg,men ikke at reversen er så treig.Skifte girkasse er mitt råd... og alt som kan være feil.Kjedelig å gjøre en ting å at det ikke funker fordi,så like greit å skifte alt fra girkule til clutch..
Faen nå ble alt tull her.Ble plutselighutselig dritings:) Guten nacht