TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #280179  av Christian

Tror ikke en meisel er noe sjakktrekk...
Papirene har jeg selfølgelig ikke, så det kan jeg da bare glemme....mulig det kan funke om jeg ofrer ei pipe, men da bør nok ikke mutteren sitte hardt. Er jo utvendig spor. :?
 #280184  av azt

dra på verksted. dem pleier å ha spesialpipe som man slår uttapå sånn type mutter. har det på vårt verksted. ring litt rundt og hør om dem har sånne piper. hvis ikke toyota, sikkert mekonomen e.l. så slipper du å skade felgen på noen måte.
Sist redigert av azt den 12 feb 2008 20:12, redigert 1 gang totalt.
 #280186  av KentSupra

Grattis med ny bil :wink: Du kan prøve å sveise på en bolt, det pleier å funke ellers så på jobben hos meg pleier vi å borre dem ut 8)
 #280192  av aneriks

Christian skrev:Har også ett lite problem med felgene som fulgte bilen. Det sitter en låsemutter på hver felg, og jeg har ikke pipa som hører til :roll: Hvor kan en slik skaffes?
dekkmann i kristansand har sånt verktøy til og ta de av med, (er beregnet for folk som mister pipene til låsemutterene)
regner med at lignende sjapper har dem også..
 #280199  av Christian

Da får jeg høre litt rundt i morgen :)

Sitter på nett og leter etter supraer med bur nå, greit med noen ideer. Vurderer å utvide buret inn i dempertårnene... Kommer også til å montere doble dørstevere og kryss tenker jeg.
 #280317  av Supramk3turbo

Bur kan Jan på autosafe i drammen ordne om du vil ha noe bra, han bygger de helt fra bunn av å tilpasser akkurat som du vil ha det. Kjempe flink mann, han har godt rykte i rally og drifting miljøet rundt her:)
 #280318  av Ivar

Christian: Du kan banke på en pipe av for liten dimensjon (om mulig) eller sveise fast en mutter på låsemutteren. På sistnevnte anbefales masse CRC-spray.
 #280322  av Christian

Supramk3turbo skrev:Bur kan Jan på autosafe i drammen ordne om du vil ha noe bra, han bygger de helt fra bunn av å tilpasser akkurat som du vil ha det. Kjempe flink mann, han har godt rykte i rally og drifting miljøet rundt her:)
Kjøpte av ham til Mr2'en min, ble bra det.
Men Supra'n har jeg allerede ett bur liggende til, fra Gundersen-motorsport.
 #280323  av Christian

Ivar skrev:Christian: Du kan banke på en pipe av for liten dimensjon (om mulig) eller sveise fast en mutter på låsemutteren. På sistnevnte anbefales masse CRC-spray.
Skal se på det i kveld eller i morgen :)
 #280353  av Christian

Gikk på og ribbet bilen i kveld, gikk utrolig fort og greit.

Fikk til og med damebesøk :lol:
Bilde
Må begynne tidlig for å få interessen i gang :D
Bilde
Sitter godt her
Bilde

Regner med å begynne på buret i morgen :D
Bilde
 #280431  av Morten

Grattis med ny bil! :D

PS! syns fortsatt du skulle turd å skille deg litt ut fra mengden med en slik jeg da :lol: http://www.youtube.com/watch?v=aU72CiIsogs
 #280459  av Morten

Hehe, er kanskje ikke det? (følger ikke med på det slædde greiene jeg :lol: ) Ingen tvil om at supra er en skikkelig rå bil uansett da, får det nok mye moro med den du.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28