TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #280478  av Christian

Tilpasset hovedbøyla og tok ut dashbordet i dag. Fikk ikke gjort mer i dag, pga litt jobb på morgenen og ungepassing frem til kl 2. For å toppe det har jeg lovet å grille i kveld, så jeg måtte gi meg på verkstedet for i dag :x Men grillings er supert, så jeg overlever nok :mrgreen:

I morgen håper jeg jeg å få unna a-stolpene, sveisinga mot hovedbøylen og muligens fra a-staget til dempertoppen forran.
 #280549  av Ã¸f

grattis med feit drifte-vogn 8)
du har ikke vurdert dekor i sølv og mørk antrasitt?
det tror jeg kunne blitt rått, "sjokk" farger passer liksom ikke (syns jeg da) :)
(Erik på auto-sign kan vel fikse deg dekor :wink: )
 #280550  av Christian

øf skrev:grattis med feit drifte-vogn 8)
du har ikke vurdert dekor i sølv og mørk antrasitt?
det tror jeg kunne blitt rått, "sjokk" farger passer liksom ikke (syns jeg da) :)
(Erik på auto-sign kan vel fikse deg dekor :wink: )
Har ærlig talt ikke tenkt så mye på dekor ennå...Hvordan tenker du dette?

Har tilgang på trykkeri for bil-dekor, så satser på å gjøre det selv. :)
 #280734  av demon

hvordan var passformen på buret? litt spent på hvordan målene mine ble. :)
 #281092  av Christian

Da er buret sveiset fast. Ble ikke ferdig denne helga heller, men det nærmer seg :)

Må begynne å bli flinkere til å bruka maske, er redd det blir endel flassing fra ansikt og armer de neste dagene :roll:
 #281259  av Christian

Buret er snart ferdig, blir bare noen timer nå og da om kveldene. Hittil er chassi festene ferdige, hovedbøylen, a-stolpene, bakoverstevere med kryss, stag mellom hovedbøyle og bakoverstever ferdig. I tillegg er a-stolpe rørene festet inn i org røret i dashbordet, til org a-stolpe og til org b-stolpe.

I morgen regner jeg med å tilpasse tverrstag i bunn til hovedbøyle og mellom dempertårna bak, samt dobble dørstevere.

Håper å skaffe seter, belter og ratt i helga, må ut på shopping

Neste fredag drar jeg bilen over til Toyparts i Bergen for mont av ny Fmic og eksos, samt bremsing + :D
 #281384  av Kjelliken

Kan sjekku ut litt dekor for deg jeg

Om jeg kan sitte på forza og gjøre det. da ser du det bedre så skal jeg ta noen biler av det og sende deg :D

Hva sier du til det???
 #281403  av Kjelliken

Hei har satt her og mekket litt i kveld.

Om ikke du liker fargen kan jeg skifte på den uten for store problemer...

Så fikk jeg Amund til og drifte så jeg fikk tatt noen bilder av verket..

:twisted: håper det ikke er for ille da og så kan du jo bruke de firma logoene du selv vil dette er bare ett eksempel om noen lurte...
Vedlegg
ABCD0010.JPG
ABCD0010.JPG (689.62 kiB) Vist 1293 ganger
ABCD0011.JPG
ABCD0011.JPG (741.9 kiB) Vist 1290 ganger
ABCD0012.JPG
ABCD0012.JPG (765.27 kiB) Vist 1290 ganger
 #281432  av Christian

Da er buret ferdig punktet, helsveiser i morgen tenker jeg.
Måtte droppe de dobble dørsteverene jeg hadde tenkt, da det ikke var mulig å kombinere disse med dørtrekk. Ikke noe stort problem, er lett å sveise inn ett senere om det er ønskelig :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6