TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: Toyota supra eurospec 6 trinns manuell.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #276890  av Makari

Selger min eurospec toyota supra.

har papirene som skal til for registrere den

pris 240 000

Det er en eurospec supra med 6 trinns manuell kasse påkostet enormt blant annent.

Trekt om skinnseter verdi 35 000 så skinn er nytt.

Anlegg med alarmer og tracking system verdi 20 tar ut mesteparten av anlegg før salg hvis ikke kjøper vil ha anlegget som har en verdi på 80 000 totalt.

Nye bremseklosser.

Hellakkert i mattsvart/oransje i mai 2007 fjernet da småbulker og diverse rust.

Så til bilen ble importert fra sveits i januar 2007. Der nede hadde eier koblet ut km tellern på bilen men ifølge service heftet så var sist service tatt noen måneder før han flyttet til usa da på 162 000 km. Bilen er tipp topp ellers motor er bra og girkasse er bra ingen problemer. Jeg har kun kjørt bilen 3 ganger i mitt eie ellers har den blitt fraktet rundt på henger. Har også tuv papirene for og registrere den da det ikke er noe som helst problem med euro supraene.

bilen er også helt orginal ikke gjort noe med motor eller annent.

Bare og ringe hvis det skulle være noen spørsmål eller for et kjøp :)

bilder :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Tlf 99544403.

selges grunnet trenger bil som kan brukes hele året/for dyrt :(

link til finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12167249

#277208  av Tore

Har du en pris på bilen ribbet for alt av utstyr? Jeg trenger orginal bil og papirer :P Svar evt på PM om du ikke vil legge ut om dette på forumet :)

#277210  av Makari

Nja blir vanskelig det. Kan nok ta ut alt av anlegg og alamer da blir vel prisen 220 000.

bilen kosta 160 i sveits + 41 000 i toll så da taper jeg rimelig mye om jeg går mer ned i pris :(

#278159  av Makari

Bump