Det hele startet da min supra mk3 7mgte begynte å fuske, sendte den på toyota i Lier da jeg ikke skjønte hva som feilte den. Toyota sto vell egentlig bare å klødde seg i hode å kikka rart på hverandre, endte med at jeg måtte taue bilen hjem på grunn av stor vannlekasje de hadde ordnet for meg. He he. Tettet vannlekasjen å bestemte meg for å oppsøke toyparts. Erik på toyparts var kjempe grei å ga meg en time kort tid etterpå. Jeg kjørte over det lange fjellet å vi begynte å kikke på dette problemet. Begynte med det enkleste først, følere å diverse, men alt virket greit. Så tok vi en titt på register, kammer og veiv, da kunne jeg nesten begynt å grine. Alt var feil, kammene sto en tann feil hver sin vei i forhold til null, og reimhjulet på veiva hadde dratt seg ut av kile'n. Å dette har jeg kjørt med en stund, ikke helt bra for motoren kan man si.
Så etter litt kaffe, tenking å frustrasjon kom vi frem til at..............Vi bytter motor. Så nå skal det inn en 2jz motor i min bil
Gleder meg som en unge.
Det blir også gule koni og eibach fjærer etter hvert+ nye bremser. Må vell nesten ha det med denne motoren.
Håper på 380-400 hester med effekt anlegg å boostcontroller.
Selvfølgelig skal Toyparts få lov til å gjøre denne jobben, da jeg aldri i verden kunne fått til dette. Mye modifikasjoner og tilpasninger kan jeg tenke meg.
Bilder av bodykittet som er bestilt:
[img] [/img]
Så etter litt kaffe, tenking å frustrasjon kom vi frem til at..............Vi bytter motor. Så nå skal det inn en 2jz motor i min bil

Gleder meg som en unge.
Det blir også gule koni og eibach fjærer etter hvert+ nye bremser. Må vell nesten ha det med denne motoren.
Håper på 380-400 hester med effekt anlegg å boostcontroller.
Selvfølgelig skal Toyparts få lov til å gjøre denne jobben, da jeg aldri i verden kunne fått til dette. Mye modifikasjoner og tilpasninger kan jeg tenke meg.
Bilder av bodykittet som er bestilt:
[img] [/img]
Vedlegg
Sist redigert av Supramk3turbo den 04 jul 2012 22:35, redigert 19 ganger totalt.
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå: