TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gt4 2295

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #280844  av vegar85

nei vet ikke hvem som gjorde de.

gjorde ikke så mye med den. byttet downpipe, greenfilter, og den hks styreenheten.

hvor mye måtte du gi for den da???
 #280881  av Insanity

donk2k skrev:Noen av dere som har greie på hvor den lyktepoden er handlet ifra?
hvis jeg ikke tar helt feil er det en fiat 500 lyktepod kjøpt på Gundersen motorsport
 #280882  av Insanity

vegar85 skrev:nei vet ikke hvem som gjorde de.

gjorde ikke så mye med den. byttet downpipe, greenfilter, og den hks styreenheten.

hvor mye måtte du gi for den da???
det var du som monterte hks'en ja..... jeg kjøpte jo en bil jeg trodde (ja burde ha sjekket mye bedre) hadde en HKS datasprut.... men det er jo bare en hks piggyback.... jeg har koblet den av pga mye kødd, er veldig mange ting på den bilen som ikke er helt i vater, så den bruker jo litt over middels med bensin kan du si. det kan godt tenkes jeg setter den på igjen, men må ha en del andre ting på plass først.

jeg måtte gi alt for mye for den.....men men guttedrøm er guttedrøm
 #280887  av vegar85

jeg hadde ikke noe problem med den. fungerte veldig bra når jeg satt den på. bilen brukte ikke mye bensin da.
kansje 0.8 til ca 1 liter på mila. håper du får at til å virke. morsom bil det der. vet ikke helt om jeg liker lysene dine da... :D
 #280925  av Insanity

vegar85 skrev:jeg hadde ikke noe problem med den. fungerte veldig bra når jeg satt den på. bilen brukte ikke mye bensin da.
kansje 0.8 til ca 1 liter på mila. håper du får at til å virke. morsom bil det der. vet ikke helt om jeg liker lysene dine da... :D
ahhhh... bra info! jeg får den ikke til å gå på under 2 liter på mila..... men nye dyser på vei i posten.. så da hjelper det nok.. tror det er noen som har satt på dyser i dimensjon type vannslange....

jeg har ikke hatt på de lyktene.. litt usikker selv. blir jo bra rallystuk på den, men er ikke helt sikker enda. det er ikke koblet noe strøm til dem.

må gjøre en del med diffoppheng bak, og hive på noe nye dempere. men forbruket må ned først....
 #281059  av Tomera

Stemmer det at denne lå på AutoDB for 165 K for en stund siden? Isåfall en hinsides pris for en bil som ikke fungerer helt som den skal. Men den hjalp til og dra opp snittet på bilene som ligger ute, da min ble kondemnert ;)
 #281067  av tojo

Insanity skrev:blåste liv i denne jeg...

bilen er i varetekt hos meg nå:)

kjøpte den av truls rett før jul.

noen som har litt historie på denne bilen?
Bilen ble importert fra Tyskland/Sveits i 1998.
GT4CS (vestfold) eide vel denne bilen før vegar85(så mulig han vet noe mer om historien), så hegra å nå du.
 #281082  av Insanity

Tomera skrev:Stemmer det at denne lå på AutoDB for 165 K for en stund siden? Isåfall en hinsides pris for en bil som ikke fungerer helt som den skal. Men den hjalp til og dra opp snittet på bilene som ligger ute, da min ble kondemnert ;)
stemmer at det var den som lå til den prisen. men var ikke den prisen jeg ga for den. men er jo ikke noe tvil om at prisen var for høy, er for mye jødemekk på den. ja jeg vet.... min feil.... burde funnet en annen bil..... men ja dere kjenner problemet, blir man forelsket så blir man forelsket. kjærlighet gjør blind.

ps. bilen er faktisk 99% strøken i lakk og karosseri. ingen rust noe sted. flott dyp rødfarge, vaska og polerte i går.... rett og slett deilig :P