TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• is pÃ¥ frontruta nÃ¥r det snør

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #27937  av Master

Noen andre vinterkjørere som har problemer med at det dannes is nederst på frontruta (ved vindusviskerne) som dras opp ved hjelp av viskerne og smøres utover hele frontruta når det snør? Er dette et typisk "motor-bake"-problem siden det ikke kommer særlig mye varme opp til frontruta som forhindrer at snøen setter seg... ihvertfall veldig irriterende! tror vel ikke det fins noen løsning på dette, men er verdt et forsøk å klage litt her på forumet... :roll:

#27947  av sindrejl

har omvendt problem.. isdannelse i toppen av vinduet :P om jeg kjører altså, men om jeg stopper bilen etter å kjørt litt og venter 5min er ruta clean og ingen isdannelse :)

#27970  av chris

Kan ikke si jeg har opplevd dette som noe problem nei.. og har jo kjørt i all slags vær og føreforhold

#27978  av Christian

Min har heller ikke noe problem med å holde ruta fri for snø/is...

#27989  av chris

Christian skrev:Min har heller ikke noe problem med å holde ruta fri for snø/is...
Hehe. Nei, det har du vel ikke. Men en forutsetning her er jo at du faktisk KJØRER i snøvær da, at ikke bilen slikker garasjegulv hele vinteren :D

#28000  av Christian

:mrgreen: Fordi den er verdt det! :mrgreen:

Brukte den de to første vintrene da, og litt i fjor :wink:

#28016  av cameleon

Christian skrev::mrgreen: Fordi den er verdt det! :mrgreen:

Brukte den de to første vintrene da, og litt i fjor :wink:
Kvalmsekk :mrgreen:

#28072  av jumbo

Synes tydelig huske en som brøyte veien utenfor her i fjor vinter ja, med en frontspoiler :)

#28097  av Christian

Hehe, den gamle er solgt. Bestillte Border kit i går :D (Front, side og bak)
*Gleder seg*