TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #281109  av Topaz

Tar tempen her på om det er noen interesse blandt mk3 folk for å samles til en (tidlig) vår street meet i oslo eller lillestrøm eller noe? Vet at det er litt tidlig sånn rent kalender messig, men med hensyn til været burde det jo ikke være noe problem :)

Fint om dere kommer med noe feed back!
 #281111  av Supramk3turbo

Ja, høres jo gøy ut det:) Har du tenkt ut noe dato eller??
 #281148  av Topaz

Har ikke bestemt noen dato, men midten av mars aktig....lørdag 8/3 eller 15/3. Bra med en lørdag, så en kan nyte dagens lys....eller en søndag.
 #281156  av Supramk3turbo

Ja, det høres bra ut. Akkurat de helgene er jeg hjemme fra jobb, så det hadde passet utmerket om det ble en av de to. Så sant bilen er ferdig, håper på det. Får nok ikke på noe styling kitt til da, men men. Hvor er det blitt av alle de andre MK3'ene her da. Qurtis og han Asker gutten burde jo vært her, han driver vell kanskje å skrur bilen fra hverandre om dagen han.
 #281167  av mulle-mek

hadde vært gøy de jo flere jo bedre driver å bytter clutch blir klar denne uken og betalte avgifter idag fytti katta føler meg blakk :D
 #281181  av Topaz

også har vi jo Magna som bor på Jessheim....skal stresse`n med en pm 8)
 #281265  av Topaz

Det blir lørdag 15/3 kl 12.00.
Uno X i strømsveien 9. i Strømmen
Sist redigert av Topaz den 14 mar 2008 17:36, redigert 1 gang totalt.
 #281273  av tojo

Topaz skrev:Det blir lørdag 15/3 kl 12.00.
Shell stasjonen på mortensrud....etter skullerud dumpa, om ikke noen har bedre forslag til sted?
Er synd man bor såpass langt unna,dette hadde jo vært kanoncoolt å vært med på. :P
SUP(erb)RA tiltak,good work Topaz :D
 #281282  av Supramk3turbo

Bare å ta det som en tur det Tojo:)
 #281756  av Lørnings

Er det 12 mars eller 15 mars?Det er fagbrevutdeling den 12. nemlig.. :P Jaa, jeg skrur stort sett bilen fra hverandre, for jeg regner med at det er meg det er snakk om :P Turboservice var ikke så imponert over turbo'en, med en sliten aksel, så vi får se hva jeg får til, men tror ikke den er klar til midt i mars :cry: Også må vi sende en pm til Tor Erik, han er jo også sånn Lier-mann..vet ikke om han har bilen på veien enda da..
 #281764  av Supramk3turbo

Det er den 15.mars. Så du får med deg fagbrevet;) Huff, synd med den turboen da...håper det ordner seg.

Hører du med han Tor erik, vist du vet hvem det er??
 #281780  av Supramk3turbo

Er det varmt å fint vær kan det hende jeg setter på sommerhjul, har ikke sett hvordan den ser ut med de felgene som fulgte med bilen ennå:)
 #281805  av jacquelin

Hvis jeg får fikset bremsene mine, så kommer jeg med Supraen min også. :D Hvis ikke, kommer jeg bare for å glo. :P Blir bra dette her! 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10