Tjolahopp. Tenkte jeg måtte ha en prosjekttråd jeg og.
Fikk meg endelig den etterlengtede mekkeplassen jeg trengte, så da er det bare å fyre igang me sakene.
V6'en har funka greit det 1,5 året jeg har kjørt med den, men den manglet turbo, så det holder jeg på å ordne nå. En motor er jo som kjent et halvfabrikat til dette problemet er fikset
Har fått samlet litt deler mens jeg lette etter garasjeplass, så minker på det som mangler nå.
Dessuten har jeg oppgradert kamera fra 0,6 megapx. til 7 eller noe, så nå går det an å se hva som er på bildene mine og! Stas! 
Status nå er:
Motor / gir er plukket ut, har bytta til en kraftigere clutch og montert en E153 turbokasse med en eller annen sint diffbrems, tror det er Kaaz. Den sto i kassa jeg kjøpte hos egon. Har plukket av masse ekle ting på motoren jeg ikke trenger og.
Så har jeg modifisert høyre drivaksling slik at den passer til v6 lagerbrakett, og putta inn sånn cv-joint innmat fra ATS, de tåler litt mer pryl.
Så neste nå blir å bygge eksosmanifolder, venter på flenser som er til vannskjæring. Har forsket litt på materiale til disse, og har kommet fram til at jeg satser på svartstål. Er veldig skeptisk til rustfritt og sprekker... De rustfrie materialene jeg føler meg trygg på holder bra til turbomanifold er SS321/inconell som dessverre blir litt for dyrt.. Så får vi se senere om det var et lurt valg eller ikke
Har fått handlet inn det som trengs av rørdeler, men de har jeg ikke dratt inn i leiligheten da så har ikke bilder av de. 
Bilder er jo seff påbudt. Grafte fram bildeler fra kjøkkenet, gangen, soverom, stuebordet etc og det ble denne haugen
Det ble jo litt julekvelden når attpåte onkel Summit kom innom her en dagen: 

Status nå er:
Motor / gir er plukket ut, har bytta til en kraftigere clutch og montert en E153 turbokasse med en eller annen sint diffbrems, tror det er Kaaz. Den sto i kassa jeg kjøpte hos egon. Har plukket av masse ekle ting på motoren jeg ikke trenger og.

Bilder er jo seff påbudt. Grafte fram bildeler fra kjøkkenet, gangen, soverom, stuebordet etc og det ble denne haugen