TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til de av dere som har ps3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #281198  av wickeddark

På nettet nå ligger det en slags demo av det nye GT5 spillet.

Du får en bane som har timetrial og en del biler i standard og i tuna utgave.
Det er også en driftmode på samme banen!!!

Gullerota her må vel sies å være at du får kjøre celica gt4 st205 rallybilen i både std og tunet utgave. Tunet utgave
har 450+ hester. Herregud hvor jeg gleder meg til fullversjonen kommer!!!

Håper de tar med st185 modellen også!
 #281199  av celicat23

Hvordan er driftingen i GT5 demo'en i forhold til GT4? I GT4 var det ikke gøy i det hele tatt... Siste bra GT var GT3 for min del.
 #281201  av Sven

Det har ligget ute siden mars :wink:

Syns driftinga er drit fet jeg. Men har faktsik ikke spilt GT4 noe særlig og husker ikke at jeg har kjørt drifting i det hele tatt der, så vet ikke hvordan det er i forhold.
 #281202  av mr2storbrua

Det er ikke en demo av GT5, det er GT4 med HD-grafikk. Men det er gøy allikevel da, men man blir fort lei. Ikke så lenge til GT5 kommer nå håper jeg. Prologuen er jo sluppet ut i japan for noen måneder siden.
 #281223  av ArildM

OT: Juiced2 har masse drifting med Toyotaer som:
Mr2 Mk2, MrS, Ae86, Celica, Supra +++

Og driftinga er faktisk utrolig morro, og det er masse av den, holder på med siste rundene av spillet selv 8)
 #281250  av sindrejl

celicat23 skrev:Hvordan er driftingen i GT5 demo'en i forhold til GT4? I GT4 var det ikke gøy i det hele tatt... Siste bra GT var GT3 for min del.
Driftinga er syk! helt vanvittig morsomt, lekent og realistisk. PRØV med Logitech g25 rattet.. jaggu meg halvt umulig det :D må ratte som en idiot.

Men nå er ikke dette GT5 demo. Det er et concept for å vise Gran Turismo i HD. Prolougen er på vei og kommer i slutten av mars. Det er den ekte demoen og de har nok sikkert forandra på kjøremotoren til da tipper jeg
 #281251  av sindrejl

mr2storbrua skrev:Det er ikke en demo av GT5, det er GT4 med HD-grafikk. Men det er gøy allikevel da, men man blir fort lei. Ikke så lenge til GT5 kommer nå håper jeg. Prologuen er jo sluppet ut i japan for noen måneder siden.
Det er heller ikke gt4 med hd-grafikk. For oss som har kjørt gt4 til vi er blå i trynet så fremstår GT-HD Concept som noe helt annet. Kjøremotoren er totalt forandret, bilene er mye løsere i hekken, kan lekes med og fartsfølelsen er mye mer realistisk. Skal jeg sette fingeren på noe er det bremsene, bilen dipper noe helt vanvittig i GT-HD og jeg skal love dere at en rally versjon av celica st205 med 400hk ikke dipper ! :D

Sånn til siste opplysning, GT5 kommer faktisk ikke før til høsten :(