TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #281399  av Supramk3turbo

Nå er Motor koblet ferdig, Erik å Rune står på som noen helter:) Clutsjen er visst sendt fra USA nå, svinghjulet er vell også rett rundt hjørnet får man håpe :)
Så da er det vell ikke så lenge før count down og take off :D hehe.

Body kittet er også sendt fra USA nå, det skulle visst sendes med fly...så er vell her om få dager. Så da begynner det å se lyst ut for at bilen kan bli med på noen treff til sommeren, så sant jeg ikke jobber. Håper på å få ferie når det er Gatebil på Rudskogen ihvertfall.

Har også kjøpt meg brukt bakstilling fra Erik som er i grei stand, den jeg har i dag begynner å bli litt skrall, er vell diffen som er værst. Så får jeg overhale den gamle som reserve etterhvert.
 #281405  av tojo

Bare å telle dager nå,blir spennende å se om alt er bare vel.
Denne bilen må jeg bare se live til sommeren,koste hva det koste vil :P
 #281420  av Supramk3turbo

He he, har veldig lyst å kjøre opp på ACR en gang. Men får desverre ikke tid denne sommeren, blir mye jobbing. Pleier du å være på noen av Gatebil treffene Tojo?? Har lyst å se bilen din en gang også:)
Sist redigert av Supramk3turbo den 28 feb 2008 23:25, redigert 1 gang totalt.
 #281422  av Lørnings

tojo skrev:Denne bilen må jeg bare se live til sommeren,koste hva det koste vil
Da er det bestem da Tojo, da ser vi deg på rudskogen til sommeren! :D Dette blir en kul sommer, det er jeg sikker på! :!: :wink:
 #281436  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, har veldig lyst å kjøre opp på ACR en gang. Men får desverre ikke tid denne sommeren, blir mye jobbing. Pleier du å være på noen av Gatebil treffene Tojo?? Har lyst å se bilen din en gang også:)

Ja bruker å være på Gatebiltreff,men aldrig med bil. Alt for mye folk og kaos.
Trives best som tilskuer der.
Får se hvordan det passer inn i ferien min i år,men skal garantert på ferie til Østfold(Halden) men tidspunkt litt usikkert enda.
 #281438  av Supramk3turbo

Okei:) du får gi en lyd da. Jeg skal nok på Gatebil Rudskogen med bilen, men om det blir noe banekjøring på meg er vell heller tvilsomt...muligens.
 #281659  av TommR

skikkelig mann detta prosjektet her! ;) blir morro å se den i nærområdet. hehe jeg ville satsa mer på banekjøring på japstreffa. ;) var bare en mkIII på rudskogen i fjor så må bli bedre oppmøte av mkIII i år :D der må du ta turen
 #281727  av Supramk3turbo

Ja, spørs nok om jeg kjører på japsetreffet istedet:) Er det skikkelig knall bra vær på gatebil rudskogen kan det hende jeg tar sykkelen, må få trille litt den også :)
 #282096  av Supramk3turbo

Måtte bare legge ut et bilde av nye sykkelen jeg får snart, Suzuki B-King 1340...blir bitte litt mods på den også, i første omgang trioval.carbon slipon så lyden kommer frem, og mapping. Så havner den på rundt 190 hk. Blir helt sinnsykt :D :D Hadde GSR600 før, men når storebroren kom, falt jeg pladask. Elsker detaljene, å ikke minst motoren som er samme som sitter i hayabusa. Spesiell..ja, men pen å rå samtidig syntes jeg :)
Vedlegg
bking.jpg
bking.jpg (53.24 kiB) Vist 1925 ganger
Sist redigert av Supramk3turbo den 05 jun 2008 14:10, redigert 1 gang totalt.
 #282099  av Lørnings

Jeg er fortsatt stormforelska i GSR'en :wink: Den har en av de deiligste sykkel rumpene som finnes :D Går bilen din nå eller?=)
 #282108  av Supramk3turbo

Ja, litt enig egentlig. Men når man setter GSR'n ved siden av B-king'n, da kan GSR'n forveksles med en lett mc. Den blir bare for tam i forhold..

Supraen ble forsøkt startet i dag, men den var visst helt død. Erik tror det mangler + ett eller annet vesentlig sted i ledningsnettet, men dette ordner seg sikkert:) Et annet lite prob. er den nye Alu. radiatoren, den er visst utrolig stor, he he, ser for meg en sånn Scania radiator :D ...så det er ikke plass til reim vifta. Må nok sette inn el. vifter, så dette er bestillt. Men i håp om å få bilen "klar" til treffet den 15. lar vi den gamle radiatoren stå så lenge. Hadde vært genialt om den var ferdig til neste fredag, så kan jeg bare ta hurtigbåten fra jobb i haugesund til bergen etter jobb:) Bare det ikke er storm over flellet da :shock:
 #282199  av toyparts/mvp norge

Supramk3turbo skrev:Ja, litt enig egentlig. Men når man setter GSR'n ved siden av B-king'n, da kan GSR'n forveksles med en lett mc. Den blir bare for tam i forhold..

Supraen ble forsøkt startet i dag, men den var visst helt død. Erik tror det mangler + ett eller annet vesentlig sted i ledningsnettet, men dette ordner seg sikkert:) Et annet lite prob. er den nye Alu. radiatoren, den er visst utrolig stor, he he, ser for meg en sånn Scania radiator :D ...så det er ikke plass til reim vifta. Må nok sette inn el. vifter, så dette er bestillt. Men i håp om å få bilen "klar" til treffet den 15. lar vi den gamle radiatoren stå så lenge. Hadde vært genialt om den var ferdig til neste fredag, så kan jeg bare ta hurtigbåten fra jobb i haugesund til bergen etter jobb:) Bare det ikke er storm over flellet da :shock:
går som en klokke den
 #282215  av Supramk3turbo

Ah...utrolig godt å høre :D :D
 #282227  av Lørnings

toyparts/mvp norge skrev:går som en klokke den
Heftig! :D hvor mange orginal hk er det i 2jz'en egentlig? 280?
 #282228  av Supramk3turbo

Euro/US spec: 330 hp

J-spec: 280hp
Sist redigert av Supramk3turbo den 28 jan 2009 00:12, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 62