TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-ogn Landstreff Nord 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #280795  av ST205RR

Ts-ogn landstreff nord 2008

Da kommer litt info om treffet 13-15 juni 2008

Som de fleste har fått med seg blir treffet også i år arrangert i sammarbeid med http://www.sommertreff.no som åpner portene fredag kl 10.00

De har lånt Artic Circel Raceway som blir midtpunktet for treffet, og der vil det blandt annet bli :
Akskonkurranse 201m,breisladd konkuranse,utstilling i tillegg til mye banekjøring, feite biler og mye mer....

Priser/program/påmelding/betaling finner du på siden til "sommertreff"

Plassen til "ts-ogn" blir samme som sist (se bilder) der vi satser på å ha telt,grill,utstilling osv, håper alle toyota/lexus samles her !

ser det er en del påmeldte allerede, så bare følg på dere andre og la dette bli et kjempe treff !!

om noen vil starte en kolonne post for de som kjører fra nord/sør slik at vi får med mest mulig folk hadde jo det vært kanon

er dere med ??

ST205RR
Vedlegg
acrflyfoto.jpg
acrflyfoto.jpg (39.41 kiB) Vist 5843 ganger
standsjun071.gif
standsjun071.gif (73.32 kiB) Vist 5838 ganger
 #280796  av tojo

Overnatting

Nå er alt klart for å ringe inn å reservere rom :wink:
Meyergården hotell 13-15 Juni 2008.

25 doble rom reservert,(Enkle rom kan også bookes)

Bestilling:
Hver enkelt ringer inn sin bestilling, bestillingskode "TS-OGN" oppgis.

Pris pr.døgn rom/frokost:
Enkle rom 740,- pr person
Doble rom 495,- pr person (990,-)

Inn- og utsjekk: Hotellets innsjekkingstid er kl 15.00 og utsjekk er til kl 12.00.

Avbestilling:
Avbestilling av enkeltreservasjoner kan gjøres innen 18.00 på ankomstdagen.

Meyergården Hotell

Fr. Nansensgt 28
8622 Mo i Rana

Telefon: 75134000
Telefax: 75134001
E-Post: meyergarden@meyergarden.no

Info om Hotellet: http://www.meyergarden.no

Alternative overnattings muligheter

Sommertreffet:

http://www.sommertreff.no/faq/reise_opphold.html

Røssvoll Senter

Campinghytter ca. 15 kvm. Hver hytte har bad med WC og dusj. Hver hytte er utstyrt for 4 personer. og inneholder blant annet minikjøkken, kokeplater, kjøleskap, mikrobølgeovn og farge-TV. 4 senger.
Telefon: 75 14 81 57
Telefax: 75 14 83 90

Storli Camping

Beliggende like ved E6(Storforshei), ca. 20 km nord for Mo i Rana. Hytter med enklere standard.
Telefon: 75 16 00 65

Skogly Overnatting

Koselig campingplass beliggende ca. 28 km nord om Mo i Rana(Storforshei), ved E-6. Nært Arctic Circle Raceway.
Telefon: 75 16 01 57
Telefax: 75 16 01 57

Yttervik Camping

10 hytter med 38 sengeplasser. Beliggenheten er 17 km sør for Mo i Rana. Det er også fiskemuligheter, båtutleie og plass for bobiler.
Telefon: 75 16 45 65
Telefax: 75169257

Mo Gjestegård

Mo Gjestegård er en nyrestaurert gjestegård i tre etasjer.
GÃ¥rden ligger i rolige omgivelser i sentrum av Mo i Rana.
Nær tog - og busstasjon.
Ca. 3 minutters spasertur fra torget i Mo i Rana.
Telefon: 75 15 22 11
Telefax: 75 15 23 38

Bimbo Veikro, overnatting

Koselig kafe/restaurant som ligger ved E6 nord for Mo i Rana.
Telefon: 75 15 10 01
Telefax: 75 15 10 25

Comfort Hotell Ole Tobias

Sentralt beliggende i sentrum av Mo i Rana. (nabo med Meyergården Hotell)
Telefon: 75 15 77 77
Telefax: 75 15 77 78

Stands/treffet
Bilde

Info om treffet: http://www.sommertreff.no

Banen
Bilde

Mer info om banen: http://www.acr.no
 #280833  av ArildM

Gleder meg 8)

Hadde ikke vi Ts-Ogn, eller generell forhåndsbetaling litt prisavslag tidligere? Jaja, er vel ikke akkurat billetten som blir dyrest uansett da :mrgreen:
 #280855  av tojo

ArildM skrev:Gleder meg 8)

Hadde ikke vi Ts-Ogn, eller generell forhåndsbetaling litt prisavslag tidligere? Jaja, er vel ikke akkurat billetten som blir dyrest uansett da :mrgreen:

Joda vi hadde det.
Dette kan nok ST205RR gi et bedre svar på,han som har hatt kontakt med sommertreff crewet.
 #280873  av ST205RR

ArildM skrev:Gleder meg 8)

jo sånn har det vært i 2006 og 2007 :D
sendte skriftlig søknad til sommertreff ang prisavslag til ts-ogn medlemmer siden vi legger landstreff nord til den helga sommertreff selv leier ACR, og stiller med et betydelig antall biler...

her er hva jeg fikk til svar :

"vi kommet frem til at vi ikke tilbyr ts-ogn noen rabatt i år. Dette på grunn av at andre merker stiller med like mange biler som Toyota, og enkelte av disse bidrar i tillegg ekstra med finansiering av treffet"
 #280874  av ArildM

Er vel ikke lenge før Sommertreffet oppe i nord blir slik som gatebiltreffene? Fullt av folk, like dyrt, og det å få kjøre på bane blir bare et privilegium for de aller råeste bilene?

Men men får håpe på et bra treff allikevel 8)
 #281304  av Neo

Vi er 3 fra lofoten med lexus som kommer, møter galx i bodø og setter kursen nedover til mo :) ..
Hvor mange biler er det plass til på ts-ogn sin stand?.. siste vårtreffet var det jo bare kaos, mange biler og vanskelig og finne plass..
Gleder meg som en onge til dette treffet :D ..
 #281346  av Tomera

Område vårt bør merkes MYE bedre, slik at folk ikke bare slenger fra seg bilene på vår standplass, slik det har blitt gjort tidligere. Mye bedre at alle Toyota er sammlet på ett sted. Gleder meg som en unge til treffet :D
 #281410  av tojo

Neo skrev:Vi er 3 fra lofoten med lexus som kommer, møter galx i bodø og setter kursen nedover til mo :) ..
Hvor mange biler er det plass til på ts-ogn sin stand?.. siste vårtreffet var det jo bare kaos, mange biler og vanskelig og finne plass..
Gleder meg som en onge til dette treffet :D ..

TS-ogn området vil bli sperret av med sperrebånd iår,mer organisert.
Ang hvor mange det er plass til,så vil jeg tro +- 50 biler.(kommer tilbake med info om dette etterhvert)
 #282038  av Abramz

Må vi registreere oss her på sida før å stå på ts område?
 #282041  av kennethx

Har meldt meg på, bestillt hotell og bestillt fri fra jobb :D

Mekkeplass til celicaen er ordnet, ny girkasse kommet, ny clutch kommet, ny bærearm kommet, oilcatchtank kommet...

Bare å henge i å skru nå :D
 #282044  av Tomera

kennethx skrev:Har meldt meg på, bestillt hotell og bestillt fri fra jobb :D

Mekkeplass til celicaen er ordnet, ny girkasse kommet, ny clutch kommet, ny bærearm kommet, oilcatchtank kommet...

Bare å henge i å skru nå :D
Hæærlig!
Mulig jeg har mulighet til og ordne skruplass like ved ACR også om det skulle blir noe ;)

Gleder meg veldig til treffet nå! :D
 #282047  av tojo

Abramz skrev:Må vi registreere oss her på sida før å stå på ts område?
Neida,det trenger dere ikke. Bare å melde seg på Sommertreffet,så samler vi sammen Toyotaene på TSogn standen:-)

Kennethx høres bra ut,ser frem til sommerens treff. :P
 #282057  av Neo

Tolker jeg det rett som det ble skrevet er det plass til ca 50 biler på ts-ogn sin stand? :D ..
Bare lurer på hva skjer om det kommer flere biler enn hva det er plass til på standen?..