Burn out skrev:fant kontakta til bensinpimpa under askebegeret, lurer på om jeg bare skal koble den inn på strømmen (pluss) på cd spillern.. det gjør vel ikke noe som bensinpumpa går hele tiden mens bilen står på?Bensinpumpa skal stoppe når motoren ikke går av sikkerhetshensyn. Se for deg at du kommer i en ulykke og sitter fast i bilen samtidig som krasjen laget en bensinlekkasje i motorrommet. Lite moro med pumpe som går på full pupp da?

Ellers, sier som før. Sjekk FC signalet (Fuel Control) mellom ECU og C.O.R.. Det er dette signalet ECU styrer benisinpumpa med, og blir og brukt til å sikre motoren ved eventuelt overtrykk eller andre uhumskheter. Når dette ikke er kobla riktig vil symptomene være som du beskriver, med motor som starter og går 2-3sek før den dør igjen. Dette må ofte/alltid rutes riktig ved 3sge->3sgte konverteringer + er rutet forskjellig på de forskjellige revisjoner.
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z