TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #281457  av Kjelliken

men hva mener du om den jeg allerede har mekket til nå da ligger jo tre bilder av den der :o
 #281462  av Morten

Kjelliken skrev:men hva mener du om den jeg allerede har mekket til nå da ligger jo tre bilder av den der :o
Hadde vært artig å sett samme, bare med sølv som basefarge på panser og for å sammenligna.
 #281474  av Christian

Morten skrev:
Kjelliken skrev:men hva mener du om den jeg allerede har mekket til nå da ligger jo tre bilder av den der :o
Hadde vært artig å sett samme, bare med sølv som basefarge på panser og for å sammenligna.

Kjelliken : Den var ganske bra, men som morten sier hadde det vært fint med sølv som basefarge. Men er som sagt usikker på hva jeg vil ha, derfor håpet jeg kanskje at du ville kladde sammen noen forskjellige :) *smisk/hint*
 #281479  av Kjelliken

Jepp jepp da har du sølv base panser også..

Og her i orange slik jeg ville gjort det skal dille litt til jeg så kan vi se hva som blir best :twisted:

Tar bare litt tid og dille med men har jo hele kvelden og dille på :roll:
Vedlegg
ABCD0013.JPG
ABCD0013.JPG (716.05 kiB) Vist 906 ganger
ABCD0014.JPG
ABCD0014.JPG (674.1 kiB) Vist 905 ganger
ABCD0015.JPG
ABCD0015.JPG (439.27 kiB) Vist 905 ganger
ABCD0016.JPG
ABCD0016.JPG (691.04 kiB) Vist 908 ganger
 #281513  av Christian

Da er buret helsveiset og lakket ett strøk. Må jobbe endel i morgen, så det blir ikke gjort mer enn ett strøk til i morgen. Men på søndag skal dashbordet inn igjen, før bilen blir kjørt opp på bukken så jeg kan planlegge styreutslaget :D
 #281580  av Christian

Har lakket ett strøk til i dag, i morgen blir det montering av dashbord igjen. Blir litt kvalitetstid med motoren på tomgang etterpå veit jeg.
 #281708  av Christian

Da er buret ferdig, mangler bare å bolte det fast til chassi med plate på undersiden. Er tydeligvis ingen vei utenom :?
Satte inn dashbordet i dag, blir riktig bra dette synes jeg. :D

Fikk også bilen på bukke i dag, den ser meget bra ut under, kun eksosen som er sliten.

Bilde

Bilde

Bilde

Fant også ut at eksosen som sitter på bilen er ett HKS Superdagger, men røra er rustet i stykker. Mulig jeg beholder potta, da den så ok ut.

Bilde

Bilde

Noen positurbilder, i kjent stil :lol:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #281711  av Christian

HAr også byttet til meg en Greddy profec B spec 2, eller hva den heter. Har ingen planer om å øke ladetrykket nevneverdig, men liker å se max ladetrykk etter en akselerasjon. Warning er også ok om en slange skulle ryke eller noe annet skjer.

Har denne i Mr2'en også og er storfornøyd med den. :)
 #281818  av Christian

Da har jeg kanskje fått meg en liten dekkavtale, men vet ikke noe sikkert før om noen dager :) Har rigget til bilen i kveld, så de kan se på den på flyplassen i morgen. Ikke direkte pent, men måtte prøve å smiske litt :roll: Noen som kan gjette hvem som kommer :lol:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Måtte grave frem hengeren også :)
Bilde
 #281822  av Mr2 Mk2

Begynner å ta form dette her, dekksponsor har du vel trengt lenge :wink: Håper det går i boks da, lykke til :D
 #281824  av Supramk3turbo

Meget meget bra :D Må si ting har gått unna her :)
 #281877  av Stiansen

Ser bra ut dette, Christian :) Får håpe at sponsor-avtalen går i boks nå da :wink: Good luck :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 28