TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #281812  av Supramk3turbo

SÃ¥ flott:) Hva er galt med bremsene dine egentlig??
 #281816  av Topaz

Supramk3turbo skrev: Akkurat de helgene er jeg hjemme fra jobb, så det hadde passet utmerket om det ble en av de to.
Tøft 8)
mulle-mek skrev:hadde vært gøy de jo flere jo bedre driver å bytter clutch blir klar denne uken og betalte avgifter idag fytti katta føler meg blakk :D
Men besin til mortensrud har du sikkert råd til :wink:
Topaz skrev:også har vi jo Magna som bor på Jessheim....skal stresse`n med en pm 8)
Og han sier at tror han skal få det til :D
Qurtis skrev:Jeg tar meg nok en tur jeg og :D

Bra tiltak 8)
Tøft 8)
tojo skrev:
Topaz skrev:Det blir lørdag 15/3 kl 12.00.
Shell stasjonen på mortensrud....etter skullerud dumpa, om ikke noen har bedre forslag til sted?
Er synd man bor såpass langt unna,dette hadde jo vært kanoncoolt å vært med på. :P
SUP(erb)RA tiltak,good work Topaz :D
Men blir det tradisjon av det har du jo ikke no valg :wink:
Lørnings skrev:Er det 12 mars eller 15 mars?Det er fagbrevutdeling den 12. nemlig.. :P Jaa, jeg skrur stort sett bilen fra hverandre, for jeg regner med at det er meg det er snakk om :P Turboservice var ikke så imponert over turbo'en, med en sliten aksel, så vi får se hva jeg får til, men tror ikke den er klar til midt i mars :cry: Også må vi sende en pm til Tor Erik, han er jo også sånn Lier-mann..vet ikke om han har bilen på veien enda da..
We keep our fingers crossed :D
TommR skrev:Jeg tar meg nok en tur tror jeg ;) kjempekule greier detta! Må gjøres flere ganger og!
Strøkent 8)
jacquelin skrev:Hvis jeg får fikset bremsene mine, så kommer jeg med Supraen min også. :D Hvis ikke, kommer jeg bare for å glo. :P Blir bra dette her! 8)
Fikk en 16 seters minibuss opp i 160 ned skullerud dumpa, så du trenger nok ikke rare bremsene for å få stoppe på vei opp :wink:

DETTA BLIR STAS!!!!
 #281819  av jacquelin

Supramk3turbo: Ehem tror ikke vi skal gå i detalj. La oss bare si de er veldig veldig slitt. :P :roll:

Topaz: Haha! Jodajoda... Men de skal liksom holde over Hemsedalsfjellet også. :roll: Bergenser jeg skjønner du. :P Men skal litt til for at jeg ikke kommer altså! :D
 #281823  av Supramk3turbo

Ja, da er det bare å begynne å skru da jacquelin, kvelden er ennå ung;)
 #281825  av mulle-mek

har bare sommerdekk så bestill pent vær :) er det stasjonen føre el etter dumpa fra fredrikstad ? full tank blev de og :D
 #281828  av jacquelin

Supramk3turbo: Må bare få deler som kommer langveisfra, og *kremtkremt* 2r-e-rik må ha tid. :P Mhm... Har igrunn ikke helt slik kunnskap. :oops:
 #281831  av Supramk3turbo

Ja ja, men da høres det ut som det går i orden da:) Er jo ennå en stund til treffet:)

Jeg vet sannelig ikke Mulle-mek:)
 #281833  av jacquelin

Jeppjepp finner nok alltid en løsning uansett! :D Blir veldig fett med masse najse Supraer samlet! 8) :D
 #281837  av Supramk3turbo

He he. Ikke noe å så galt at det ikke er godt for noe vettu :lol: Stemmer sjelden på en bil da men...
 #281840  av Topaz

jacquelin skrev:Jeppjepp finner nok alltid en løsning uansett! :D Blir veldig fett med masse najse Supraer samlet! 8) :D
Den entusiasmen tar jeg av meg hatten for :D Også helt fra bergen agitt!!! Tøft!!
mulle-mek skrev:jeg finner de vel ut men takk alikevel gleder meg :)
Før dumpa når du kommer sørfra...shell...husk å ta av til høyre før stasjonen da...også under motorveien og opp på andre sia aktig...

Kan sikkert ordne kart hvis noen ønsker det.
 #281843  av 2r-e-rik

Topaz skrev:
jacquelin skrev:Jeppjepp finner nok alltid en løsning uansett! :D Blir veldig fett med masse najse Supraer samlet! 8) :D
Den entusiasmen tar jeg av meg hatten for :D Også helt fra bergen agitt!!! Tøft!!
hun er helt galen skjønner du... en av få bergensere som tar harryturer til svinesund...
 #281845  av Supramk3turbo

Jøss, Bergen/svinesund er jo et greit stykke ja. Man kjører vell ikke akkurat for å handle "billig" da. Men sikkert en fin tur:)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10